Hipponet.be.. Is er iemand die kan helpen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Pluttersput

Hipponet.be.. Is er iemand die kan helpen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-16 09:13

Ik hoop dat er iemand met nuttige tips komt...

26 mei jongstleden heb ik bij Hipponet.be een mattes bont onderlegger besteld. Een op maat gemaakte, de levertijd zou 2 tot 3 weken zijn. Ik heb vooruit betaald, dus het geld is al daar.
Nu heb ik ondertussen nog steeds geen singel ontvangen. Op zich heb ik daar geen moeite mee, ik bedoel, het is op maat gemaakt, dus ik snap het als het misschien wat langer duurt.

Maar ik krijg geen contact met de mevrouw van de winkel. Ik heb meerdere keren gebeld, ingesproken op de voicemail, emails gestuurd, zelfs een pb op bokt gedaan omdat ik na enig zoeken vond dat ze inderdaad ook op bokt zat. Maar ik krijg gewoon op geen enkele mogelijke manier contact.
Heel vervelend, want het geld is wel al weg, maar de singel hoor ik niks meer van.
Ik heb wel een bevestiging gehad van de bestelling, en dat het betaald is, maar daar is het bij gebleven.
Ik kan op dit moment niet mennen, want ik heb de onderlegger nodig ivm schuurplekken. Heel vervelend dat ik dus niet verder kan, maar dat ik gewoon ook geen idee heb of de singel ooit nog aan gaat komen.

Zijn er mensen die nog suggesties hebben voor wat ik eventueel zou kunnen doen? Er staat op haar site een adres, maar ik kan ook niet zomaar langs gaan denk ik..

Ik weet van bokt af dat het moeilijk is om contact met haar te krijgen, maar in dit geval is het dus gewoon helemaal onmogelijk..

zorro

Re: Hipponet.be.. Is er iemand die kan helpen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-16 09:36

Ach.. is het weer zover? Er zijn al wat topics op bokt over dit probleem, al zijn die wel ouder. Toen was ze, als ik me het goed herinner, overspannen en werd er ook nergens op gereageerd en ook niet geleverd.

Ze heeft een mooi assortiment Mattes en een tijdje geleden heb ik nog getwijfeld om het te proberen. Niet gedaan, mijn vertrouwen is weg.

Heel vervelend voor je, ik vrees dat blijven proberen om contact te krijgen het enige is wat je kan doen.

Crazy_boon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-16 09:55

ik heb vorige maand nog bij haar bij haar besteld en keurig binnengekregen, via de facebook van hipponet, daar kreeg ik altijd binnen het dag een reactie.

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-16 10:14

O facebook, dat is een goeie! Die ga ik eens opzoeken :)
O, heb haar al gevonden. Heb er maar meteen een berichtje aan gewaagd.

Edit: dat ik langer moet wachten vind ik nog niet eens het probleem. Als er iets is met haar, kan ze me dat gewoon melden en dan wacht ik. Maar dat ik gewoon op geen enkele manier contact kan krijgen stoort me enorm :)

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-16 13:44

Ja natuurlijk, je wilt gewoon in contact blijven, als je niets hoort word het zo griezelig, dan ben je bang dat je je geld kwijt bent. Heel logisch hoor.

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-16 11:33

Gisteren een bericht op haar facebook gestuurd, maar nog niks terug.
Nu er dus ook maar voor gekozen om het bericht en plein de publique op facebook te zetten. Als dit niet lukt ga ik nog kijken of ik haar zelf via facebook kan traceren en kijken of ik dan op enige vorm contact krijg..

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 12:29

Ik heb zo ooit een sjabrak geprobeerd te bestellen (170 euro). Ook maanden gewacht, geen reactie op mail en facebook. Ook hier op bokt gezet. Toen na 10 smoezen mijn geld terug gekregen.

Op lamsfell.net besteld en na 3 weken sjabrak geleverd.

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 12:39

Heb je haar al een pb gestuurd via facebook naar haar persoonlijke account? Ze reageerde bij mijn altijd best snel.

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-16 13:12

Nee, dat moet ik nog gaan doen. Maar wel al alle andere opties gehad. Ik kijk het nog even aan, en anders is dat mijn laatste optie.

FemkeRoosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 13:17

Hier wel een vrij lange levertijd gehad maar dat kwam onder andere door dat er iets mis was gegaan met de bestelling bij de fabrikant maar heb wel altijd goed contact kunnen houden en werd ook netjes teruggebeld.
Hopelijk wordt het opgelost!

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-16 13:27

Ja weet je, dat is voor mij het hele punt. Wachten vind ik niet erg, maar het op geen enkele manier contact met haar krijgen wel..

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-16 11:56

Nog maar eens gebeld en op haar voicemail ingesproken dat ik het niet netjes vind en dat ik serieus overweeg juridische stappen te ondernemen.
Ik heb haar eigen facebook bekeken, maar daar heeft ze alles in afgeschermd. Ik kan haar een bericht sturen, maar dat komt dan denk ik in haar ongewenst mail binnen, dus ik weet helemaal niet of ze dat gaat zien. Ga dat wel nog even doen, just in case.
Ik denk als ik haar als vriend toevoegd dat ze me niet eens accepteerd, gezien het feit dat ze ook niet op mijn voicemails en emails reageert...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 11:58

Wat ik me afvraag na het lezen van je berichten en wat ik er niet uit op kan maken: leest ze de berichten wel?
Zoals de pb op Bokt en het bericht op FB, kun je zien dat ze die gelezen heeft? :)

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-16 12:00

Die op bokt heeft ze nog niet gelezen, en die op facebook kan ik volgens mij niet zien. Althans, ik weet niet of dat kan en zo ja hoe dat moet?

Maar ik zou verwachten van wel. Raarder maakt het dus ook dat er iemand is die na mij iets besteld heeft en dat gewoon al netjes binnen heeft. Dus ik snap er werkelijk niks van..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 12:04

Als ze die gelezen heeft, staat er in het schermpje "Gelezen om *tijdstip*".

Heel vreemd inderdaad. :o

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-16 12:06

Ok. Dan zal ik dat eens in de gaten houden!

mayadeby

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 12:07

Ik heb ooit eens 3 maand gewacht op mijn eskadron setje, ze zou ter compensatie er wat bijsteken omdat het zolang duurde. Natuurlijk kwam alleen de set aan. Enorm jammer, heb ook enorm moeten zeuren om contact te houden met haar

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-16 12:16

Hoe heb je dat dan uiteindelijk voor elkaar gekregen? Haar volgespammed op facebook>?

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-16 19:50

Duurt even maar dan heb je ook wat. Ik heb een reactie gekregen op de facebooksite van Hipponet zelf. Het komt er op neer dat de bestelling bij Mattes wel geplaatst is, maar dat hij daar geannuleerd zou zijn. Dit zou vanuit hun niet gebeurd zijn? Dus daar gingen ze schriftelijk bewijs om vragen. Ze vroegen of ik het geld terug zou willen of toch de bestelling door wilde zetten.
Ik heb aangegeven de bestelling door te willen zetten, op voorwaarde dat ik garantie van levering zou krijgen en dat er communicatie zou blijven bestaan. Ook heb ik aangegeven dat ik vind dat het probleem eigenlijk bij hun ligt, want dat als zij merken dat iets niet geleverd is binnen de gestelde termijn dat ik van mening ben dat zij er achteraan moeten gaan, en niet ik. En dat ik ook wel vond dat er mogelijk iets van een compensatie tegenover mocht staan.

Ik ben heel benieuwd wat ik ga terug krijgen, maar ben alvast blij verrast dat ik deze reactie al heb. Er zit dus nog leven in de zaak, en er wordt dus gewoon wel nog gepraat. We wachten het af, maar dit heb ik alvast!

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-16 20:20

Ik heb een hele nette compensatie aangeboden gekregen. Nu even afwachten wat het verder gaat doen, maar vooralsnog lijkt het netjes opgelost te worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 20:24

Klinkt goed. :j

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-16 07:28

En we wachten nog steeds...
Er is gelukkig wel enigszins communicatie, maar het duurt werkelijk belachelijk lang. Ik hoop dat t vandaag binnenkomt... :\

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-16 15:13

Krijg net bericht dat ze hem vandaag op de bus gaan gooien. Fingers crossed!

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-16 20:27

Nou. Duurt even, maar dan heb je ook wat. Eindelijk is het pakketje aangekomen! Ze had er wat leuke spulletjes bij in gedaan ter compensatie. Dus voor mij is het nu wel klaar. Zou er niet weer bestellen, maar ben blij dat mijn bestelling nu in ieder geval toch nog is aangekomen :)