Deze zomer gaan we weer naar texel! Ik en een vriendin zijn van plan om een strandrit te maken op Texel, we hebben ervaring, hebben vorig jaar bij poelenburgh gereden (NH) maar nu wilden we graag op texel een strandrit gaan maken, maar waar..
Ik heb al wel wat gevonden o.a.: -jan plezier (trekpaarden) maar deze valt denk ik wel af omdat zij niet zo weg is van trekpaarden -manege kikkert -manege elzenhof
Maar ik heb geen idee of het goede/leuke bedrijven zijn die dus strandritten organiseren. De kosten maakt inprincipe niet uit, maar een rengalopje op het strand zou wel leuk zijn, en misschien door het water ook wel!
Welke manege/bedrijf raden jullie ons aan? Ik vind het erg moeilijk haha
Bij elzenhof strandrit gedaan van 2 uur en bosrit dacht ik 1/1,5 uur! Erg goeie begeleiding en leuke paarden! Kikkert trok mezelf niet echt aan.. Daar nooit geweest
Elzenhof, of de Kikkert, die er naast zit. Daarbij kan je zowel met de groep, als alleen.
Heb bij beide gedaan, voorheen was er ook nog een 3e manege, maar die is er niet meer. Is een Pensionstalling voor in de plek gekomen. Vond alleen wel bij Elzenhof meer begeleiding... Hmm, misschien dit jaar maar weer eens een strandritje maken...
Danielleeee_
Geplaatst: 26-07-16 11:33
Ik ga 4 augustus bij Manege Kikkert een strandrit doen! Ik heb er zo ontzettend veel zin in! Ik heb veel goede ervaringen gehoord