Ik heb al jaren John Kegge als tandarts bij me paarden,ik wilde weer een afspraak maken,heb hem gemaild [via zijn site], heb hem een App. gestuurd en een SMS,maar krijg geen reactie. Bellen heeft geen zin,zijn verbinding is heel erg slecht,vandaar dat we altijd SMSen of Appen. Is er iemand die weet wat er is met John? is hij gestopt? is hij ziek of een ongeluk gehad? John woont in Duitsland,maar komt door heel Nederland.
Ooh oke, ik dacht dat je een afspraak wilde maken.
Voor zover ik weet is er niks met hem gebeurd, wel druk met paarden en veulentjes en naar de keuring enzo.
Othilly
Geplaatst: 30-06-16 14:32
KoudbloedKim schreef:
Ooh oke, ik dacht dat je een afspraak wilde maken.
Voor zover ik weet is er niks met hem gebeurd, wel druk met paarden en veulentjes en naar de keuring enzo.
Hopelijk niet te druk anders houdt ie weinig klanten over..
Anoniem
Geplaatst: 30-06-16 14:34
Nee hoor, ik heb werkelijk nog nooit een probleem gehad bij het maken van een afspraak. Hij komt binnenkort bij ons ook weer langs.
Zijn site doet het trouwens ook weer.
gohya
Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-16 17:19
Toen ik op zijn site was,deed die het gewoon,de mail werd ook verstuurd. Maar dan nog,waarom geen smsje of appje terug denk ik dan. Voorheen ook nooit problemen gehad met afspraak maken.
PartoutZ
Geplaatst: 01-07-16 06:31
Dat probleem had ik eerder dit jaar ook. Ik ben wel gaan bellen en kreeg toen contact De aanhouder wint
Toen ik op zijn site was,deed die het gewoon,de mail werd ook verstuurd. Maar dan nog,waarom geen smsje of appje terug denk ik dan. Voorheen ook nooit problemen gehad met afspraak maken.