fotoshoot

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

floorxnadine

fotoshoot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-16 19:57

we willen graag een fotoshoot met onze pony`s doen, we hebben nog nooit een fotoshoot gedaan. weet iemand waar ik kan zoeken naar iemand die foto`s maakt of is er hier iemand die foto`s maakt? :j

horserider22

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 20:07

Ik weet niet waar je woont, maar het is het slimste om iemand te zoeken die in de buurt woont. Dan heb je de minste reiskosten. Ergens naartoe reizen is ook een optie. Voor fotografen kan je op de bokt markt kijken of in de lijst met fotografen die staat onder het kopje fotokunst op het forum.
Zelf fotografeer ik ook, maar zoals ik al zeg kan je het beste op zoek naar een fotograaf die in de buurt woont en ik heb geen idee of dit het geval is :P

xAnthea

Re: fotoshoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 20:09

Bokt zit vol met fotografen.
Wat is je budget? Want je hebt prijzen van 10 - 300 euro zeg maar :+
Regio is idd ook handig om te weten :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 20:22

Wat een geweldig idee om een fotoshoot met je pony's te laten maken.
Er zitten verschillende fotografen op bokt, in alle prijsklasses en kwaliteiten.

Zelf ben ik professioneel fulltime paardenfotograaf. Kwaliteit staat bij mij voorop. Maar daar hangt dan ook een bijpassend prijskaartje aan.
In mijn onderschrift kun je op mijn site klikken (Hypo Focus)

floorxnadine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-16 08:54

oke ik kijk nog even

balance
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 14:57

Op [ED] kun je diensten (dus ook een fotograaf) vinden. Ik verplaats het topic even voor je.

SMP-->ED

NCophoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 18:30

Zoals de anderen al zeiden, Bokt zit er vol mee en ook op facebook zijn er veel fotografen te vinden

KayleeFoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 09:32

Hee! Je kunt even een kijkje nemen op mijn facebook www.facebook.com/kayleesendersfotografie. Aangezien ik sinds 1 juli ingeschreven ben in de KvK ben ik nog met mijn website bezig, dus deze is nog niet online. Groetjes!