Gezocht: goede manege omgeving Venlo

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Amberyeah

Gezocht: goede manege omgeving Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-16 21:10

Hallo!

Na 8 jaar paardrijden heb ik er tot mijn groot verdriet mee moeten stoppen omdat het voor mij op dat moment niet haalbaar was met school en op financieel gebied... ;(

Nu zijn we alweer een paar jaartjes verder. Ik heb mijn school afgerond en heb een baan. En nu begint het mij wel weer echt te kriebelen om het weer op te pakken! Ik wil alleen niet naar de manege waar ik toendertijd reed omdat ik na 8 jaar het idee had dat ik eigenlijk niet meer vooruit kwam. De les bestond uit: gebroken lijntje hier... volte daar... Maar dan zonder tips of feedback! Vind ik een beetje zonde van mijn 50 euro per maand!

De reden dat ik weer wil gaan rijden is omdat ik de ontspanning zo mis!
Duss.. Mijn vraag aan jullie is nu of iemand ervaring heeft met een goede manege in de omgeving van Venlo. Dus een manege waar je niet alleen maar rondjes rijdt in een bak. Maar waar je ook echt iets leert! Ik beschik gelukkig over eigen vervoer dus het is niet erg als het tot 15 km uit de buurt van Venlo ligt.

Groetjes Amber
Laatst bijgewerkt door C_arola op 27-06-16 21:21, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Capslock uit titel verwijderd, dit is niet toegestaan

Tereno

Re: GEZOCHT: goede manege omgeving Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 21:19

Manege Grensstreek in Belfeld voldoet denk ik het meeste aan je eisen.

De manege in Venlo heb ik geen idee van hoe ze daar les geven.

De manege in de boekend maakt veel buitenritten.

Verdere maneges ken ik niet... Misschien gewoon bij alle maneges een proefles nemen? Dan kun je zelf oordelen wat jou het fijnste lijkt :)

Thats_Me

Re: Gezocht: goede manege omgeving Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 21:34

Iets verder weg maar zeker een aanrader: ruitersportcentrum Seurenheide in Well. Je kunt altijd even een afspraak maken en komen kijken. Fijne paarden, goede lessen en gezellig sfeer. Ik ben in ieder geval erg tevreden.

Amberyeah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-16 21:42

Tereno schreef:
Manege Grensstreek in Belfeld voldoet denk ik het meeste aan je eisen.

De manege in Venlo heb ik geen idee van hoe ze daar les geven.

De manege in de boekend maakt veel buitenritten.

Verdere maneges ken ik niet... Misschien gewoon bij alle maneges een proefles nemen? Dan kun je zelf oordelen wat jou het fijnste lijkt :)

Dankjewel! goede tip. Website van Manege Grensstreek ziet er in ieder geval goed uit!
De andere twee kende ik al. Hoor er veel verschillende dingen over.

Amberyeah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-16 21:49

Thats_Me schreef:
Iets verder weg maar zeker een aanrader: ruitersportcentrum Seurenheide in Well. Je kunt altijd even een afspraak maken en komen kijken. Fijne paarden, goede lessen en gezellig sfeer. Ik ben in ieder geval erg tevreden.

Ziet er ook goed uit! Bedankt! Ga ik zeker doen. :j