Volledig Leasepaard omgeving haarlem

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ittheclown

Volledig Leasepaard omgeving haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-16 18:26

Hoi allemaal ik ga per augustus in haarlem wonen en we hebben het plan om ongeveer in september op zoek te gaan naar een eigen paard. Nou ben ik dus voor ongeveer een maand ( mischien 2 licht eraan hoe snel we paard vinden) naar een leasepaard. Ik bedoel hier dus mee dat je de heele week het paard tot je beschikking heb, dit zodat ik dan weer een beetje in conditie kan komen ( operatie volgende maand) En dat ik in het paardenritme weer kan komen. Wie o wie weet er een plekje omgeving van haarlem waar je een paard dus kan leasen, ik bedoel echt leasen volledig dus niet een verzorgpaard waar je 2x in de week heen mag. Voorkeur zou ook uit gaan naar een plekje waar je vrij bent om ook buitenritjes te maken etc. Ik had al gegoogled maar kwam steeds verzorg/bijrijd paarden tegen heb ik niet zoveel aan en de eigenaar ook niet echt aangezien het waarschijnlijk niet voor langere tijd is.

Cebren

Re: Volledig Leasepaard omgeving haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 14:55

Je zou eens na moeten vragen op manege's. Hippisch centrum Velsen, Kennemergaarde, Manege Spaarnwoude, Vario Hippique?!

ittheclown

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-16 20:15

Bedankt ik heb al een aantal plekjes een email gestuurd om het te vragen nog geen reacties maar we wachten even af, stal moet natuurlijk ook het geen probleem vinden dat het waarschijnlijk maar over 1 of 2 maanden gaat.

Cebren

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 08:48

Waarom ben je eigenlijk op zoek naar een paard voor 1 of 2 maanden? Kan je dan niet beter een paar losse lessen nemen op de manege, als je een beetje in conditie wilt komen?

ittheclown

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-16 09:22

Losse lessen is inderdaad ook wel een idee, mischien doe ik dat wel. Hahaha snap niet dat ik daar niet aan gedacht heb, tis ook wel een tijd terug dat ik manege lessen gehad heb.

Cebren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 15:46

Succes! En veel plezier met het kopen van je eigen paard.

ittheclown

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-16 18:53

Dank je wel gaat vast goedkomen hebben al een stal gereserveerd, dus nu even door operatie heen genezen en dan twee a drie weekjes aantal keren per week lessen en dan op zoek, al vind ik het moeilijk ik weet ongeveer wat voor soort paardje ik wil maar waar te zoeken gaat nog wat lastig worden, denk dat ik mischien teveel dingen wil.