de ruiter rechtrichten

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sababber

de ruiter rechtrichten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-16 13:58

Helaas ben ik net als iedereen scheef. ook op mijn bijrijdpaard, helaas reageert dit paard er erg gevoelig op. Er wordt hard gewerkt om haar recht gericht te krijgen. Maar wat heeft het voor zin als je als ruiter dan nog steeds scheef bent?

Ik ben opzoek naar een instructie/therapeut die mij kan helpen om recht te worden op het paard. Ik ben al bij OTTO geweest en heb ook daar de flexchair geprobeerd. Ik zoek iemand die mij met het paard kan begeleiden, in de omgeving Noord west Brabant, zuid zuid Holland of zuid Gelderland. Wie kan mij helpen om recht te worden?

Daihyo

Re: de ruiter rechtrichten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 14:04

Is Westmaas te ver voor je rijden?
Wij hebben eens in de twee maanden lesdagen van Paulette Zorn (www.equidact.nl). Paulette geeft naast instructie gericht op houding en zit ook haptotherapie en bowentherapie. Er is dus veel kennis van het menselijk lichaam aanwezig, naast kennis van het in balans zitten op een paard. Plan is om 6 of 7 augustus een dag Balanced Riding te organiseren. De andere dag wordt dan een lesdag met priveles. In overleg is het ook mogelijk om 2x te lessen op 1 dag, bijvoorbeeld aan het begin en aan het einde. Zeker als je een stukje moet rijden is dat misschien wel prettig.
Mocht je interesse hebben kun je je bij mij opgeven. Ik organiseer de dagen.