Les aan huis omgeving Groningen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Marleen_L

Les aan huis omgeving Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-16 11:11

Binnenkort ga ik waarschijnlijk het paard van een vriendin bijrijden (kan ook nog wel een jaar duren, trouwens), en dit paard staat in de buurt van Groningen. Ik wil graag les, omdat ik nog niet zoveel ervaring buiten manegelessen, en ik het gewoon goed wil doen.
Ik vroeg me af hoeveel jullie gemiddeld betalen voor een les aan huis, van ongeveer een half uur? In de omgeving van Groningen dus, ik denk dat dat per regio best kan verschillen?

Imre

Re: Les aan huis omgeving Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 12:47

Dat hangt niet zozeer af van de regio, maar meer van de ervaring/niveau en diploma's van de instructeur. Dat is dus maar net wat je wil en wat je daar aan uit wil geven. :)

horzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 12:57

Ik heb altijd ongeveer tussen de 20 en de 30 euro betaald voor een half uur les aan huis.

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 13:01

Toen ik nog Engels reed: Ik kreeg les van iemand waarbij ik me niet goed voelde, alles moest! Paard moest naar beneden lopen, no mather what. Ik betaalde 20 euro.

Toen kreeg ik les van iemand die er niet voor geleerd heeft, wel ZZlicht ervaring heeft. Nog nooit zo'n fijne instructie gehad, en ik betaalde maar 10 euro. Paard en ik maakten echt sprongen vooruit!

Edit: Beide uur les

Marleen_L

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-16 13:17

Imre schreef:
Dat hangt niet zozeer af van de regio, maar meer van de ervaring/niveau en diploma's van de instructeur. Dat is dus maar net wat je wil en wat je daar aan uit wil geven. :)

Ja, dat klinkt wel logisch ;) Maar vroeg me ook af wat 'normaal' is, zodat ik niet veel te veel betaal voor een ongecertificeerd iemand. Ik hoef geen les van een Grand-Prix ruiter, want dat niveau ga ik toch niet halen, maar ben vooral benieuwd wat normale prijzen zijn.

Doutsen_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 15:56

Niesette Haringsma geeft ook les aan huis. Ze komt uit Marum en wij betalen hier (Noord-Friesland) 25,- voor een half uur (intensieve!) privéles. De reistijd zal sowieso invloed hebben op de kosten, weet niet of het ook duurder is als ze voor 1 lesser komt; bij ons rijden er namelijk 4/5 achter elkaar.
De lessen zijn intensief maar je leert ook een hoop. Bovendien zijn het leuke lessen, dus wel een aanrader :j

http://www.bokt.nl/markt/ad/392799/zome ... zigde-data

Marleen_L

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-16 12:51

Doutsen_J schreef:
Niesette Haringsma geeft ook les aan huis. Ze komt uit Marum en wij betalen hier (Noord-Friesland) 25,- voor een half uur (intensieve!) privéles. De reistijd zal sowieso invloed hebben op de kosten, weet niet of het ook duurder is als ze voor 1 lesser komt; bij ons rijden er namelijk 4/5 achter elkaar.
De lessen zijn intensief maar je leert ook een hoop. Bovendien zijn het leuke lessen, dus wel een aanrader :j

http://www.bokt.nl/markt/ad/392799/zome ... zigde-data

Oke dankjewel! Het duurt allemaal nog even, als het uberhaupt doorgaat, maar ik vroeg me vooral af wat gemiddeld was, zodat ik me een beetje kan voorbereiden.
Tegen die tijd zal ik wel op zoek gaan, misschien dat op die stal ook wel iemand komt, of mensen samen willen doen.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 12:53

Ik betaal €15 voor een halfuur privéles. Instructrice woont in provincie Groningen. ;)