Instructie aan huis omgeving Driebergen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sakura789

Instructie aan huis omgeving Driebergen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-16 11:32

Beste bokkers,

Sinds kort woon ik in het midden van het land en heb ik een leuk paard op het oog. Een box is al geregeld en ik heb er veel zin in! *\o/*

Alleen heb ik hier nog weinig paardenvrienden/kennissen. We beschikken nog niet over een trailer, dus voorkeur is eerst les aan huis. Zelf heb ik jaren gereden op allerhande paarden, met name inrijden van jonge paarden. Nu wil ik vooral lekker rijden en wellicht een wedstrijdje gaan starten. Het paard heeft alle 'knoppen' erop tm Z2 en is in alle gangen verzameld. Alleen zo ver ben ik nog lang niet. Ik zoek dus iemand die ons samen goed kan gaan opbouwen vanuit de basis.

Wie o wie kan mij helpen met namen? Mag in dit topic, maar uiteraard ook per pb.

Ik hoop echt dat iemand mij helpen kan, want ik kijk er naar uit om aan de slag te gaan!

Foreverkliek

Re: Instructie aan huis omgeving Driebergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 15:17

Welkom in de omgeving bijna buurvrouw! Instructie hier in de buurt gaat wel lukken er zijn er genoeg :D
Wat ik je wil aanraden is om de maneges en rijverenigingen uit de omgeving eerst langs te gaan zonder paard. Dan kan je zien hoe er les gegeven wordt en of de aanpak bij jou en je paard past.
Maar mocht je er echt niet uit komen pb je maar dan geef ik je het nummer van mijn juf.

Lillian__

Re: Instructie aan huis omgeving Driebergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 15:25

Keesje Hollander is een hele goede :) zij geeft iedere donderdag avond 2 clublessen op de veldruiters in Werkhoven (ongeveer 15 min binnendoor vanaf driebergen)

Verder kan ik je mijn instuctrice van harte aanbevelen, zij werkt verder in amesfoort dus komt 'er langs' zij geeft les via het centered riding idee waarbij er als eerste word gewerkt aan een sterke basis van zowel houding ruiter als houding paard voordat je verder gaat.

jetm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 18:37

Ik ben Centered Riding instructeur en volg momenteel ook een jaarcursus rechtrichten en technisch rijden. Ben niet echt wedstrijdgericht maar als je aan de basis wilt werken en op een fijne harmomieuze manier met je paard wilt rijden pas ik misschien wel bij wat je zoekt :)
Op mijn website kun je meer informatie over me vinden en pb'tje mag altijd.