Ik heb van de week bij http://www.dezadelmaker.nl/ onderstaande hoofdstel van Marengo besteld:

Vandaag heb ik het hoofdstel binnengekregen en deze was anders. Wel hetzelfde merk maar deze had geen blinde sluitingen bij de bitringen en ook de neusriem was gewoon smaller.
(Toevallig hebben we hetzelfde hoofdstel van Marengo nog met blinde sluitingen ook in maat cob en toen ik de neusriem vergeleek was deze veel breder).
Daarnaast vraag ik me dan af waarom je een ander hoofdstel verkoopt dan dat op de site is weergegeven.
Ik heb daarom contact opgezocht met de ruitershop. Ik werd gewoon gelijk afgekapt en dat het hoofdstel anders was verklaarde hij mee dat alles op een foto anders lijkt..
Ik vroeg daarnaast of ze het hoofdstel dat op de foto is afgebeeld wel hebben, maar volgens hem was alles gisteren al verkocht terwijl ik twee dagen geleden nog contact had met een mevrouw die een totaal ander verhaal aan mij had verteld. Zij informeerde mij dat er nog alleen een cob was (die ik nu dan heb) en meerdere in maat full.
Nu vroeg ik mij af, omdat ik het hoofdstel retour wil doen, of de retourverzendkosten voor mij zijn?
Normaal gesproken als je iets retour doet omdat je het hoofdstel niet mooi vind of niet past lijkt mij dit logisch. Maar in dit geval vind ik eigenlijk dat ik een ander product heb gekregen.
Maar hij dacht er niet over om de retourkosten te betalen of delen ofzo. (terwijl de gewone verzendkosten ook al voor de koper zijn).
Daarnaast vond ik gewoon dat ik totaal niet netjes werd behandeld. Iemand die ervaring met deze site heeft?