Springles manege Friesland?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Hinke

Springles manege Friesland?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-16 23:08

Weet iemand of dit bestaat? Ik zou graag een beetje willen leren springen maar het lijkt niet zo voor de hand liggend te zijn om als volwassene springlessen op manegepaarden te nemen. Weet iemand hier een manege rond drachten waar dit mogelijk is?

Jildau

Re: Springles manege Friesland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 23:11

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-16 23:14

Wow supersnel! Nog meer nachtbrakers. Bedankt voor de tip! Ik ga het daar eens vragen. Benieuwd hoe ze reageren- vroeg het zaterdag bij een andere manege bij groningen en die vrouw keek alsof ze water zag branden :P

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-16 23:18

Weet zeker dat dat hier niet gebeurt! Zijn nu ook weer een aantal mensen die een serie van 8 springlessen volgen op de manegepaarden, ook volwassenen. En heb er zelf wel eens een privé springles genomen op een ervaren springer omdat mijn eigen poownie net zo onervaren is als ik dus dat is niet altijd een goede combi. :D

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-16 09:24

Bedankt Jildau! Ik wil om dezelfde reden springles. Kan zelf 0,0 springen maar het paard dat ik nu rij kan heel goed springen. Ben overigens meteen langs geweest deze week en heb een afspraak gemaakt. Mensen waren idd heel open en vonden het geen gekke vraag. Nadeeltje is wel dat er alleen pony's staan,maar volgens mij mag ik wel op een E pony