Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Maar volgens mij is Frieda zelf niet zo. Danseresje schreef:Bedoel je dagtochten of een buitenrit? Manege Smit doet pas weer dagtochten in september ivm het paarden verbod bij langevelderslag. Wel zijn er elke dag behalve donderdag buitenritten, in het weekend van twee uur, doordeweeks in de avond van anderhalf uur.
Danseresje schreef:Wat wil je precies weten? Ben een vaste klant bij Smit en heb er vaak genoeg dagtochten gereden om je er wat over te kunnen vertellen.
Evt ook een optie zou de Friezen Hendrikse in Katwijk kunnen zijn (zoek via Facebook). Kleinschalige stal en doen dagtochten via Scheveningen, Wassenaar en Meijendel. Kom toevallig net terug van een dagtocht.
, weet jij misschien of ze met ov bereikbaar zijn?
!
? Brave paarden? En het tempo, gewone galop of rengalop? Ik hoef niet meer zo hard tegenwoordig, hou meer van een relaxed tochtje. cbrmuisje schreef:Ik ben er toevallig vandaag geweest. Alleen "maar" een 3,5 -4 uurs rit.
Prima paarden, zetten geen stap verkeerd, goed gevoed (in tegenstelling tot eerdere ervaringen waren dit voor mij belangrijke punten)
Willen graag voorwaarts en doordat het een kleine stal ik weten ze ook precies hoe de paarden zijn. Galopperen over het strand gaat hard maar gewoon leuk.
Ik weet niet of je inmiddels al geweest ben maar anders zeker aan te raden.
2de mientweg 10.
Maar als je nog iets wil weten stuur maar pb.