Mijn wensen:
- Directe omgeving van Rotterdam (Kralingen), ik wil niet elke dag een half uur moeten rijden naar mijn paard.
- Elke dag ruim weidegang of een inloopstal of weide met schuilstal. Als mijn paard maar paard kan zijn.
- Voeren en binnen en buiten zetten inbegrepen ivm werk
- In de directe omgeving van een gebied waar ik buiten kan rijden, aangezien ik train voor endurancewedstrijden. Een stukje over de weg is geen probleem, maar liever niet 10 km heen en 10 km terug over asfalt moeten rijden.
- Dag en nacht toegang tot mijn paard, ook in het weekend, zonder beperkte openingstijden.
- Liefst niet boven de 400 euro per maand, tenzij daar ook les bij inbegrepen zit bijvoorbeeld.
Een rijbak is geen must, maar de mogelijkheid om in de paddock of weide te rijden/longeren moet er dan wel zijn. Verder zou ik het fijn vinden als er wat gezellige stalgenoten zijn om mee te kletsen of rijden, maar alleen een vriendelijke staleigenaar die met je mee wil denken is ook prima.
Als het kan liever geen manege waar zomaar iedereen bij mijn paard kan komen, omdat het om een wedstrijdpaard gaat.
Wie kan me helpen bij mijn zoektocht? Slechte ervaringen met bepaalde stallen hoor ik uiteraard ook graag