Ik ben op zoek naar een fijne plek in de omgeving van Deventer om het paardrijden weer op te pakken. Bijna 3 jaar geleden ben ik hier naar toe verhuisd ivm studeren en moest ik dus stoppen met het rijden.
In de tussentijd heb ik wel verschillende paarden verzorgt, maar niet gereden.
Omdat ik het nu toch wel heel erg mis, wil ik graag weer gaan rijden. Ik zoek een fijne stal (of iemand voor wie ik bij kan rijden) waar ik weer rustig aan kan beginnen. Ik heb zo'n 11 jaar gereden op een stal waar ik heel vrij was, maar ook heel veel heb geleerd. Ik ben absoluut niet gewend aan 'manegepaarden' en wil dus ook niet op een voorgeprogrammeerd paard rijden. Dus liever geen manege met lesjes aan de lopende band.
Een extra moeilijkheid: ik zoek echt een plekje waar ik op mijn eigen tempo kan werken en rijden. Ivm gezondheid: scoliose, HMS, gewrichtsafwijking en het meest lastige: niet aangeboren hersenletsel. Door mijn lichamelijke beperkingen ben ik, ondanks ruim 11 jaar intensief rijden, zeker geen uitmuntende ruiter en daar streef ik ook niet naar. Ik weet hoe en kan ook juist rijden, maar het kost me net even wat meer kracht en moeite. Door het hersenletsel kan ik nogal eens in de war raken en drukte wordt me snel te veel. Vandaar ook dat ik niet zit te wachten op drukke routinelessen.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen en een leuk plekje in de buurt weet! Ik ga elke mogelijkheid bekijken, maar zo via google kom ik er niet uit.
(Ik hoop trouwens dat dit op de goede plek staat
)