stalling Helmond

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Taarbickel

stalling Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-16 15:06

Hallo,

Ik zoek een stalling in helmond voor paard/pony. Ik wil niet tever reizen en woon tegen bakel aan. Hij moet gevoerd worden, en buiten/binnen worden gezet. Stallen uitgemest worden ook graag maar dat zou ik soms ook zelf kunnen doen.

Gr Tara

FotosbyElles

Re: stalling Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 15:15

Hallo Taarbickel,

Er zijn verschillende pensionstallen in omgeving Helmond.

In Deurne zit Stal de Kawei, deze heeft een mooie binnen en buitenbak. Ze worden er buiten gezet en gevoerd. Ook worden de stallen hier om de dag uitgemest. zit vlakbij de bossen.

Dan heb je nog Stoeterij de Bleek.
Hele fijne stal, de gehele dag weidegang. In de avond komen alle paarden weer terug op stal. Zit ook vlakbij de bossen. Nette binnen en buitenbak hele gezellige stalgenoten.

Dan heb je nog Het Zwarte Water.
Ook een nette stal, let hier wel op dat het ook een manege is. Er zijn 2 / 3 grote binnen bakken en er is een buiten bak. Er zijn vaak wedstrijden waar je ook rekening mee moet houden. Alles word voor je gedaan en de paarden staan in kudde verband. Extra is een mooie overdekte longeer cirkel. Ook uitrijd mogelijkheden tot de bossen.

In Asten heb je nog de Stal Heijligers.
Dit is ook een mooie stal, met weidegang ben ik niet zeker hoe dat in zijn werking gaat. Let ook op, hier komen veel mensen van buiten af naar toe om te rijden, dus het is er altijd druk en er zijn wekelijks wedstrijden.

Stal mira zit in Vlierden.
Ook een nette stal met weidegang. Je hebt op de site verschillende mogelijkheden tot pensionstalling. Er is een binnenbak en er is ook mogelijkheid tot uitrijden in de bossen.

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 15:18

Er zit in vlierden nog een stal ben alleen de naam kwijt
Heb daar zelf gestaan toen ik op de roompot daar werkte voor n zomer
Fijne stal binnen en buiten zetten en voeren mesten moest je toen zelf doen geloof ik
Veel keuze voor bodembedekking
Hele fijne binnenbak en buiten bak en genoeg weide gang en niet heel duur
Goedkoper als Mira in elk geval

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 16:35

VSW >> ED