Er zit een prachtige stijgende lijn in, in het opnieuw inrijden van onze merrie. Sterker nog, het gaat juist erg goed!!
Maar ja, ik wil ook dat het goed blijft gaan!
Dus....
Ik wil op Centred riding lessen.
Maar in de provincie groningen zijn ze slecht te vinden. Ik heb al contact gehad met Imre, maar het lag haar nét te ver buiten haar bereik. En ze schreef mij dat ze evt wel zou komen met meerdere kandidaten in mijn buurt.
Maar ook die zijn er niet.
Nu zoek ik gewoon rustig.... En zoveel haast zit er niet bij. Ik oefen rustig door op mijn bal, oefen zonder zadel. Maar uit eindelijk wil ik het gewoon goed. Mijn eigen Fysio van VanKasteel heeft mijn lichaam al beoordeeld, maar mijn heupen zelf staan wel recht. Maar mijn bespiering heb ik mezelf scheef getraind.
Mijn punten zijn:
Liefst een half uur, a 3 kwartier. Of naar opbouwend toe. Iemand met kennis en verstand van anatomie van mensen en paarden. Rustig,vriendelijk, kundig en duidelijk. Kan ook goede voorbeelden nemen, ik ben een beelddenker.
Hopelijk kunnen er wat namen neer gezet worden, zodat ik kan zoeken en evt contact op kan nemen.
Lucie Klaassen doet ook veel met centered riding, kort geleden nog les van gehad en ik had er veel aan! Ze zit in Otterlo, misschien wat ver weg, maar daar moet je zelf over beslissen.
Voor het zoeken van een instructeur of instructrice kun je terecht op de Markt, maar als je graag ervaringen hoort dan verplaats ik je topic bij deze naar ED.
Chrisss
Geplaatst: 14-05-16 21:13
Ik ben Centered Riding Instructeur en kom uit de provincie Groningen. Woon in Muntendam, maar kom gewoon op locatie. Kijk anders even op de website of Facebookpagina van De Knollebollenhoeve voor meer informatie.