Ik ben op zoek naar een stal in Den Haag(of omgeving) De stal moet makkelijk bereikbaar zijn met de fiets of openbaar vervoer. Kunnen jullie mij helpen een stal te vinden met de volgende eisen?
- ik zoek 1 stal voor een paard - het moet een All-in stal zijn (of kunnen) - paard moet overdag naar buiten kunnen - goede buitenrijbaan
Ik verplaats dit topic van VSW naar ED waar het hoort. Je kan hier [VSW] Links naar topics buiten [VSW] een link naar je topic plaatsen om het extra onder de aandacht te brengen.
In welk deel van Den Haag zoek je? Bij de stallen richting Voorschoten/ Wassenaar is wei een mogelijkheid. De stallen aan de westlandkant die makkelijk bereikbaarzijn, bieden geen wei en op zijn hoogst een paar uurtjes paddock. Wil je aan die kant weidegang, dan zit je verder buiten Den Haag en niet op fietsafstand.
dianaw33
Geplaatst: 06-05-16 15:44
Hoe groot is je paard? Voor pony's hebben we weidegang en 's winters overdag paddock. We zitten op kruipafstand van het station.
Mijn paard is 1.65 en ik woon in Loosduinen. Het maakt niet uit als het aan de kant van Wassenaar is. Ik werk in leiden, dus als het makkelijk met het ov kan, is dat geen probleem
Dan kan Santhorst een goede optie voor je zijn. Die ligt op de grens Voorschoten/ Wassenaar. Daar is weidegang, super buitenbak en binnenbak. Ligt alleen niet direct aan de recreatiegebieden. Er zijn in die buurt ook zat kleinere pensionstalletjes.