Stalling gezocht 24/7 buiten Flevopolder of verder weg

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ElsKeuning

Stalling gezocht 24/7 buiten Flevopolder of verder weg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-16 11:57

Voor mijn 13 jarige anglo arabische ruin ben ik op zoek naar een paddock paradise of hit aktief achtige stal.

Het paard is wegens chronische blessures met pensioen dus faciliteiten zijn niet nodig.

Wat ik zoek is dan en nacht in kudde verband, buiten met schuil mogelijkheid.

Onbeperkt toegang tot hooi (op kuil en voordroog doet hij het niet goed).

Ik woon in de Flevopolder maar een goede plek ver weg is een optie. Voorwaarde is dan wel dat hij dagelijks word bijgevoerd ivm het krijgen van zijn supplement.

Als iemand een plek heeft of weet dan hoor ik het graag, hetzij in dit topic hetzij via pb.

Gr Els
Laatst bijgewerkt door pien_2010 op 01-05-16 12:24, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: email adres uit bericht gehaald en vervangen, en titel aangepast met Flevoploder of verder weg.door: "dan hoor ik het graag, hetzij in dit topic hetzij via pb..

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 12:22

Dag Els, welkom op BOkt. Je topic verplaats ik naar ervaring en diensten waar het thuis hoort. Ik heb daarvoor de titel aangepast en je topic. Een link kun je achterlaten in [VSW] Links naar topics buiten [VSW]

VSW → ED

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 12:28

Volgens mij zit er zoiets aan de mosselweg in Biddinghuizen. Geen idee hoe het heet maar weet dat ze daar 24/7 buiten lopen.

edit:
Gevonden: natuurpaard.nl

ikke129

Re: Stalling gezocht 24/7 buiten Flevopolder of verder weg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 12:04

Ink heb ook een anglotje! In rutten zit een paddock paradise. Ik sta sinds kort in luttelgeest. Maar is op dit moment geen plek meer dacht im. Wel kan je op de wachtlijst. In bant zit ook een stal waar ze veel buiten komen volgens mij. De witte burcht. In lelystad heb je nog stal wolfs Dacht ik die ook aan rusthuis doet. Verder niet veel stallen waar ze veel buiten komen in de polder ivm de grond.

jill

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 16:33

In Zeewolde zit een redelijk nieuw paddock paradise, weet de naam zo gauw niet maar dat is vast wel te vinden via Google.

PBA_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 23:05

www.naturehorseparadise.nl bedoel je. idd een paddock paradise waar ook supplementen wordt gevoerd en er ruime keuze is aan het soort voer.

123Amber

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 09:53

Nature horse Paradise in zeewolde