Waar is er nu echt goed hooi te koop omgeving Zuid-Holland ?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xTamaarJamai

Waar is er nu echt goed hooi te koop omgeving Zuid-Holland ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-16 19:12

Hoi Bokkers !

Ik ben opzoek naar een adres waar ze goed hooi verkopen omgeving Zuid-Holland...
Nu is goed hooi voor mijn zeer kieskeurige haflinger fijn van structuur , grofstengelig eet hij niet.
Aangezien hij blijvend op rust staat (stapritje af en toe) moet het hooi arm zijn. ( ik snap dat grofstengelig vaak armer is maar dat gaat helaas niet)
Ik dacht zelf ook aan duits kruidenhooi ?
Hij heeft ook een stof en schimmel allergie dus het moet echt van goede kwaliteit zijn.

Ik had zelf bedrijf Willem kooter gevonden in Hazerswoude , iemand daar ervaring mee ?

Een bedrijf wat bezorgt is ook een must...

Ik hoor graag of jullie wat weten , bedankt ! :)

KnoLLyBoLLy

Re: Waar is er nu echt goed hooi te koop omgeving Zuid-Holland ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 21:58

Ik heb zelf goede ervaringen met Roos diervoeders in Nieuw Vennep of Strohandel van Dijk in Noordwijkerhout.

haffjechip

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 22:09

Willem de kooter bestellen wij ook vaak. Erg goed hooi, ruikt goed en kruidig. Levering verloopt keurig
als ze er goed bij kunnen leggen ze het netjes op de plek waar het moet liggen met een kooiaap(schrijf je dat zo). Waar wij ook hooi kochten is Jacob commerel geeft je goed advies als je belt en vraagt wat je nodig heb voor hooi geeft hij altijd eerlijk antwoord. Ook als hij het niet heeft zal hij je proberen te adviseren waar hij kan. Of kijken of hij er aan kan komen.

xTamaarJamai

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-16 18:15

haffjechip schreef:
Willem de kooter bestellen wij ook vaak. Erg goed hooi, ruikt goed en kruidig. Levering verloopt keurig
als ze er goed bij kunnen leggen ze het netjes op de plek waar het moet liggen met een kooiaap(schrijf je dat zo). Waar wij ook hooi kochten is Jacob commerel geeft je goed advies als je belt en vraagt wat je nodig heb voor hooi geeft hij altijd eerlijk antwoord. Ook als hij het niet heeft zal hij je proberen te adviseren waar hij kan. Of kijken of hij er aan kan komen.

Bedankt voor je reactie !
Weet je ook de prijzen bij Willem Kooter ?

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 18:39

VS >> ED

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 18:41

Loonbedrijf Vollekracht. Google maar eens. Hij heeft ook paardengras te koop. Je zou hem eens kunnen bellen.

haffjechip

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-16 13:55

Sorry was even afwezig geweest de prijzen variëren maar de laatste keer was ik 75 euro kwijt voor het thuisbrengen. maar betaal ook wel eens 70 euro.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-16 14:11

Zou ook eens kijken naar pakjes kuilvoer van onbemeste gronden, tegen droog aan. Kuil is vaak zachter door het vocht en als je pony echt een schimmel en sporen allergie heeft zou ik geen enkel hooi meer voeren. En geen grofstengelig willen eten heeft waarschijnlijk met het gebit te maken.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 09:42

ik weet niet precies waar je zit en of je ook een grote baal voordroog kunt hebben, maar wij hebben nu voordroog van iemand uit Noordwijkerhout (aad salman) en dat is 2e snee en heel fijn/zacht.

dianaw33

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 20:16

Wij hebben nog voordroogkuil van paardengras 2e snee van vorig jaar te koop. En je kunt alvast intekenen op de nieuwe oogst van deze zomer aan hooi.

Brendatil

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 12:16

Arie Vonk bellen! 06-53721550. Prima spul en hij komt zelfs kleine hoeveelheden brengen voor goede prijzen