Jongerentrektocht in Europa

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Cynthia005

Jongerentrektocht in Europa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-16 19:06

Hoi lieve bokkers,

Wij willen volgend jaar in de zomervakantie graag in het buitenland een week met leeftijdsgenoten (we zijn dan ong. 17) op trektocht gaan. Weten jullie daar misschien meer van? (handige websites etc.)

Groetjes Cynthia en Lisa :) /3

Athelas

Re: Jongerentrektocht in Europa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 19:25

Je kunt op trailfinders kijken, ik heb er ook wel op gezocht maar ik vond de meeste tochten wat te prijzig. :+

Verder kan ik je Domainde de Facaud aanraden. Ik ben er geweest toen ze nog in België zaten en vond het echt geweldig! Super leuk kamp, was niet helemaal een trektocht maar je rijd er wel alleen maar buiten. De 1e twee dagen rij je 's ochtends en 's middags een rit, de 3e dag rij je een dagtocht en de laatste dagen doe je een trektocht. Ik denk dat het nu in frankrijk net zo leuk is. Zodra ik oud genoeg ben ga ik er nog een keer naar toe! :D

NZ92

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 10:23

Ik wil je het kamp: Ruitervakantie Les Olivettes in de Ardennen aanraden!

En ik denk, gelezen je advertentie dat je erg groep bij deze groep zult passen!! Je maakt elke dag een rit door de bossen van de Ardennen van zo'n 3,5 uur en 1 dag zelfs een hele dagrit waarbij we blijven slapen in het bos met onze paarden.

Verder doen we leuke dingen zoals: zwemmen en chillen bij de rivier, het stadje bezoeken, zwemmen met paarden, onze eigen jam maken en nog veel meer!

Je reist per trein vanuit Utrecht onder begeleiding van de reisleider naar de Ardennen.

geïnteresseerd? En wil je foto's en filmpjes zien? Kijk dan eens op: https://www.facebook.com/ruitervakantielesolivettes/ En mocht je nog vragen hebben, stuur mij gerust een berichtje

_Sofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 14:05

Wat Athelas noemt (Domaine de Facaud), is echt een aanrader! Ik ben nog niet op hun locatie in Frankrijk geweest, maar wel meermaals in de Ardennen. Lieve mensen, leuke paarden, mooie ritten. Heb het altijd heel erg naar m'n zin gehad en als ik de foto's van in Frankrijk zie, moet dat ook super zijn!

hfa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 16:18

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 17:43

Dit topic wordt volgens de nieuwe regels en richtlijnen van Bokt alsnog verplaatst naar ED. Een link van dit topic kun je achter laten [BRT] Links naar topics buiten [BRT] .

BRT → ED