Staat in de algemene voorwaarden ook. Afijn, ik had voor een keer iets via de site besteld aangezien ik in het gips zat met mijn voet. En netjes de volgende dag al binnen.
Ik heb minder goede ervaring met de levering en levertijden van ej. Duurde toch nog een week terwijl het op voorraad was en een keer een aantal verkeerde producten. Dit is wel al aantal jaar terug, tegenwoordig haal ik het gewoon in de winkel zelf.
Ik heb weleens een paar dagen moeten wachten voordat een artikel wat voldoende op voorraad was verstuurd werd. Daar heb ik over gebeld en wat blijkt, ze versturen vanuit de winkels en geven de bestelling door aan de winkel met de meeste voorraad. Wanneer het verstuurd wordt is afhankelijk van wanneer er in die winkel een pick-up van PostNL is gepland. Niet iedere winkel heeft iedere dag een pick-up.
Nu wacht ik weer op een hoefraspje, maandag besteld en gisteren dus niet verstuurd. Maar ja, de plaatselijke ruitersportzaak had het raspje niet en Divoza verkoopt het ook niet.
Deze manier van werken is m.i. niet meer van deze tijd, werk zelf voor een webshop en merkt toch dat klanten het liefst de bestelling gisteren al in huis zouden willen hebben. Hoewel dat natuurlijk onmogelijk is, is snel leveren wel mogelijk, voor 18 uur besteld volgende dag in huis is toch niet zo vreemd.
Ik heb laatst twee halsters besteld het ene halster was direct de dag erna binnen en de andere was nog niet op voorraad dus heb ik vier dagen moeten wachten en is daarna nog geleverd geworden.Op de site staat dat de levertijd 1 tot 3 dagen duurt.
Gisteravond een bestelling geplaatst en vandaag mijn Track&Trace code gekregen via de mail (dat vind ik wel echt superhandig!). Morgen komt de bestelling binnen tussen 08:00 uur en 10:00 uur.