Gezocht ervaren zadelmaker + ervaringen.

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Sammert

Gezocht ervaren zadelmaker + ervaringen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-16 12:48

Hallo,

Na veel aangemodder met mijn zadel ben ik het nu echt beu. Ik heb 2 jaar geleden een zadel laten aanmeten en daar hangt een leuk prijs kaartje aan vast in de hoop nu eindelijk een goed passend zadel te hebben maar heb alleen maar gezeur sindsdien. Had veel goede verhalen gehoord over deze zadelmaker maar helaas laat deze het continu afweten waardoor ik over gestapt ben naar één ander.

Mijn zadel bleef schuiven en had steeds kramp in 1 been. Weer opgevuld.. en weer rijden.. Al snel was de vulling aan 1 zijde weer weg. Toch maar weer een andere zadelmaker erbij waar ik veel goede verhalen over had gehoord. Deze zag eindelijk waar het probleem vandaan kwam mijn hele boom zit waarschijnlijk vanaf dag 1 al een draai in waardoor ik continu op 1 kant zit dat verklaart de kramp in mijn been en dat de vulling aan 1 kant weg is. Mijn zadel is gemaakt in Engeland dus via via terug gestuurd wacht inmiddels 6 weken.. nadat ik in week 5 begon te zeuren was '' opeens'' dat zadel met 2 dagen terug uit Engeland zonder rapport van hun + een zadel wat nog steeds scheef schijnt te zijn. Ik heb er mijn twijfels over..

Nu heb ik een mail gestuurd naar Engeland voor een rapport en of mijn zadel er überhaupt wel is geweest en een mail eruit gestuurd naar de zadelmaker dat ik nu wil weten waar ik aan toe ben.. Ik zit op de 6 weken en er is nog geen enkele informatie zelfs niet over de kosten , best vreemd.

Maar nu ben ik stilletjes opzoek naar een andere zadelmaker die mij eventueel indien van nood kan helpen als dit te lang gaat duren want dan haal ik mijn zadel op en dan breng ik hem naar een ander.

Ik zoek een zadelmaker die in Noordholland komt en ervaring heeft met black country zadels en geduldig is want mijn pony is nogal een zenuwenpees. Graag met ervaringen erbij want wil niet weer een misser maken :) .

kiki1976

Re: Gezocht ervaren zadelmaker + ervaringen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 22:21

Ik heb zelf hele goede ervaringen met Suzanne Godijn van Zadels & Co uit Bergen NH.

Verder hoe en wat betreft de Black Country zadels weet ik niet, of ze daar goed bekend mee is.
Maar is een kundige zadelmaker, gaat niet voor half werk, geduldig, goede service.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 20:48

Sammert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-16 18:26

up