Stalling gezocht omgeving Hardinxveld

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

maykec

Stalling gezocht omgeving Hardinxveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-16 10:37

Ik hoop dat jullie tips voor me hebben!

Ik ben op zoek naar een leuke en gezellige pensionstal met veel buiten voor mijn paardje in de buurt van Hardinxveld. Ik wil graag dat hij dagelijks minimaal 4 uur buiten komt in een paddock.

Omdat hij zeer gevoelig is voor hoefbevangenheid mag hij maar een paar uurtjes per dag in de wei met grasmasker (zonder wordt hij echt ziek). In de omgeving is zeer veel weiland maar weinig buiten in paddocks. Eigenlijk zou een grote speelpaddock met hooi ideaal zijn waar hij in de zomer 24/7 in kan staan en in winter overdag en s 'nachts op stal! Maar deze heb ik helaas nog niet kunnen vinden...

Nog wat wensen van mij:
- er wordt hooi of zeer droog kuil gevoerd
- altijd te rijden bak (bij voorkeur met een dakje)
- longeercirkel (of een paddock waar dat in kan)
- je moet er minstens een rondje buiten kunnen stappen

Heel erg bedankt voor jullie tips!

Gr. Mayke

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 11:02

EliseXJoelle

Re: Stalling gezocht omgeving Hardinxveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-16 21:41

Bij ons op stal is binnenkort een plekje vrij maar staan de paarden zomers wel 24/7 in de weide.

even kort:
- 4 stallen en 2 uitloopstallen (totaal als het volstaat 6 tot 8 paarden.) er komt 1 gewone stal vrij.
- Zomers 24/7 weide (je kan binnen zetten, maar dit moet je zelf doen) , winter overdag op de paddock in de groep
- stalprijs 160 incl stro en kuil. 10,- extra voor hooi.
- De paddock is ook de rijbak, bij veel regenval wel modderig.
- voeren moet zelf gedaan worden. Dit verdelen we met alle eigenaren onder elkaar (als alles vol staat 7 eigenaren en dus 2 voerbeurten per week). In de winter mest iedereen 1x per week de bak uit (ook op een vaste dag).
We zoeken een leuke stalgenoot die mee wil draaien op onze stal.

Op stal doen we alles met en voor elkaar.

De stal is gelegen op een boerderij in Wijngaarden.

renske_vhnx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-23 13:10

EliseXJoelle schreef:
Bij ons op stal is binnenkort een plekje vrij maar staan de paarden zomers wel 24/7 in de weide.

even kort:
- 4 stallen en 2 uitloopstallen (totaal als het volstaat 6 tot 8 paarden.) er komt 1 gewone stal vrij.
- Zomers 24/7 weide (je kan binnen zetten, maar dit moet je zelf doen) , winter overdag op de paddock in de groep
- voeren moet zelf gedaan worden. Dit verdelen we met alle eigenaren onder elkaar (als alles vol staat 7 eigenaren en dus 2 voerbeurten per week). In de winter mest iedereen 1x per week de bak uit (ook op een vaste dag).

Het is al even geleden dat dit is gestuurd maar ik ben opzoek naar een stalling en vroeg mij af of je toevallig nog op die stalling staat in wijngaarden en of er dan evt. binnenkort een plekje vrij zou komen.
Alvast bedankt!

EliseXJoelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 22:49

renske_vhnx schreef:
EliseXJoelle schreef:

even kort:

Het is al even geleden dat dit is gestuurd maar ik ben opzoek naar een stalling en vroeg mij af of je toevallig nog op die stalling staat in wijngaarden en of er dan evt. binnenkort een plekje vrij zou komen.
Alvast bedankt!

Dit bericht is zo'n 7 jaar oud.

Ik ben al lange tijd weg van deze stal en heeft inmiddels een andere eigenaar.
Ik weet dat ze op dit moment in een verbouwing zitten en het roer helemaal aan het omgooien zijn.