Waar paard huren omg. Glimmen/Onnen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Dottie1990

Waar paard huren omg. Glimmen/Onnen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-16 10:09

Hallo allemaal,

Ik heb sinds een tijdje een bijrijd paardje, deze staat heerlijk centraal met prachtige uitrij mogelijkheden.
Nu wil ik graag eens samen met een vriendin van me op buitenrit gaan, het liefst zodat ik op mijn bijrijdpaardje kan en zij op een paardje die we even kunnen huren.
Zelf ben ik al eens bij manege de bongerd geweest alleen ben ik daar een beetje met een zuur gevoel weg gegaan, dat spreekt me dus niet heel erg aan om m'n vriendin daar heen te sturen.
Daarnaast staat mijn paardje aan de andere kant van appelbergen en is het dan dus uitpuzzelen hoe gaan we dat doen..

Weet iemand nog andere locaties waar je een paard kan huren? Het liefst in Onnen of aan de kant van Onnen (noordlaren bijvoorbeeld?).
Ik hoor het graag!

Mayra9148

Re: Waar paard huren omg. Glimmen/Onnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 10:10

ehh je kan bij de bokt markt of bij markt plaats kijken, of een paard leasen bij een manege

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 10:13

quintusgl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 10:13

Kan alleen bij de bongerd.
Misschien een paard bij de stal?

Dottie1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-16 10:18

Mayra9148 schreef:
ehh je kan bij de bokt markt of bij markt plaats kijken, of een paard leasen bij een manege

Snap ik maar de vraag is dus waar :)

Dottie1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-16 10:18

quintusgl schreef:
Kan alleen bij de bongerd.
Misschien een paard bij de stal?

Staan niet op een pensionstal helaas ;)

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 10:20

Kan absoluut niet alleen bij de Bongerd. Tussen Noordlaren en de Appelbergen (vlakbij de herberg) zit Tinkerplein, eigenaresse is bokker tinkerplein. Zij verhuren hun Tinkers, je kan zelfs een Tinker leasen voor 1 - 2 dagen per week :) De Tinkers worden voornamelijk gebruikt voor de buitenritten en zijn alles wat jij wilt dus gewoon gewend. Ik heb er 3 jaar met mijn eigen Tinkers gestaan in pension een veel met de ritten geholpen en vind absoluut dat zowel de paarden als de mensen er omheen het erg leuk doen!

Dottie1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-16 10:21

Caily schreef:
Kan absoluut niet alleen bij de Bongerd. Tussen Noordlaren en de Appelbergen (vlakbij de herberg) zit Tinkerplein, eigenaresse is bokker tinkerplein. Zij verhuren hun Tinkers, je kan zelfs een Tinker leasen voor 1 - 2 dagen per week :) De Tinkers worden voornamelijk gebruikt voor de buitenritten en zijn alles wat jij wilt dus gewoon gewend. Ik heb er 3 jaar met mijn eigen Tinkers gestaan in pension een veel met de ritten geholpen en vind absoluut dat zowel de paarden als de mensen er omheen het erg leuk doen!

Oh super dankje! Nu je het zegt heb ik daar wel eens van gehoord ja! :) Is het daar ook goed als ik met m'n bijrijdpaardje kom en dat mijn vriendin dan alleen een paardje huurt?

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 10:24

Ik denk dat dat best mogelijk is. Ze hebben zelf ook pensionstal etc erbij, ik reed ook wel eens samen met iemand niet daar van stal en dat het paard dan daarheen kwam. Ook met lessen kwamen er wel eens mensen met paarden van een andere stal in de buurt. Gewoon een berichtje naar haar sturen. Ze hebben ook een facebookpagina:

https://www.facebook.com/tinkerplein/?fref=ts

Dottie1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-16 10:25

Top dankjewel, ga ik doen! :)