Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Gladijs schreef:Fourage dekker? Zit die niet bij jou in de buurt? Misschien weten zij wat?
die verdienen ook vooral aan de handel van kunstmest de rest is er als "extra"
altijd dat gedoe met die fourage, ik heb inderdaad ook een deal gesloten met een boer in de buurt, zag balen staan en ben er gewoon op af gestapt. Nu komt hij balen brengen bij mij op het erf wanneer ik dat wil. Gemiddelde prijs voor een grote baal voordroog is ongeveer 50€ dit jaar. Let wel goed op dat wat wen boer komt brengen goed ruikt en niet nat is, maar dat weet jij vast wel
Gladijs schreef:AH jammeraltijd dat gedoe met die fourage, ik heb inderdaad ook een deal gesloten met een boer in de buurt, zag balen staan en ben er gewoon op af gestapt. Nu komt hij balen brengen bij mij op het erf wanneer ik dat wil. Gemiddelde prijs voor een grote baal voordroog is ongeveer 50€ dit jaar. Let wel goed op dat wat wen boer komt brengen goed ruikt en niet nat is, maar dat weet jij vast wel
ook als hij wat slechtere balen had kon ik langskomen en de beste uitkiezen. lailapri schreef:Dirk? Blauw uit spanbroek? Ik kan thuis nummer opzoeken. En wij hadden voordroog altijd van boer uit wognum kan ik ook wel even navragen aan mijn vader.