LisanneeD schreef:Ik ben ook benieuwd naar de ervaringen, ik wil binnen kort een nieuw dressuur zadel laten aanmeten. En kwam ook bij divoza uit. Vond tweespan ook fijn maar daar kom ik gelijk op zo'n 2000 euro voor een nieuw zadel.
Ja dat is ook een beetje mijn probleem!
Alleen ze hebben ook tweedehands, dus dat kan ook altijd nog. Ik hoef niet zo nodig nieuw, als het maar past denk ik dan maar.
Elin_ schreef:Hier klant van divoza.. Nou absoluut 3x niks. Kwam aan met een zadel voor mijn brede Fries boombast 31.. Het was ons eerste paard en nog wat onvakkundig dus je gelooft zo iemand. -_- inmiddels weten we beter. Dit is trouwens wel 4 jaar geleden gebeurt maar hoor nogsteeds dit soort verhalen
Dit heb ik inderdaad ook eens gehad maar dan met een andere zadelmaker. Mijn Fries laat gelukkig wel echt merken als er iets niet lekker zit, ze heeft me toen alle hoeken van de bak laten zien omdat ze volgens mij echt in paniek was.
Wel vervelend voor je dat het zo is gegaan.
paljaslaura schreef:Ik heb allebei m'n zadels voor m'n paarden daar aan laten meten en ben heel erg tevreden! Maar dat is met alle zadelmakers, de ene vind ze geweldig en de andere niks. Dus ik zou doen wat je gevoel zelf zegt

Okee, goed om te horen
Daar heb je ook wel gelijk in, maar ik hoor meer negatieve dingen dan positieve!
Ik heb opzich wel een redelijk budget samen met mijn moeder, dat scheelt wel, maar ik kan het maar 1x uitgeven en dan wil ik het wel meteen goed doen, al kan het natuurlijk bij een andere zadelmaker ook verkeerd gaan.
Mijn vader is een paar maanden geleden overleden en mijn moeder wil ook nog een grafsteen voor het graf kopen, dus we kunnen het geld echt maar 1x goed besteden en als je van te voren al geen goed gevoel over Divoza hebt.... 
Nientsje schreef:Gisteren is bij mij de zadelmaker geweest van Tweespan.
Hele aardige man en noemde me direct bij de naam haha.
Hij tekent ook op je paard om alles goed uit te lijnen. Het eerste zadel wat er op kwam was meteen raak en hij liet me ook zien en voelen waar ik op moest letten. Toen stuk gereden en hij gaf zelfs wat tips en tricks voor onder het rijden haha.
Hij heeft hem ook direct mooi opgevuld en toen weer gepast en gereden etc etc.
Hij nam echt de tijd en vond hem erg vriendelijk.
Goedkoop zijn ze alleen niet maar als je een goed zadel hebt dan hoef je niet snel weer denk ik maar zo.
Ik paste niet goed in mijn vorige zadel waardoor ik altijd rugpijn kreeg van het rijden. En ook op mijn paard lag hij niet lekker. Nu heb ik gereden zonder rugpijn tot gevolg en mijn paard liep super en bood vanuit zichzelf aan om te zakken. Dat is wel anders geweest.
Ik ben dan ook erg tevreden!
Over de zalepasservice van Divoza hoor ik nooit echt goede verhalen dus dat ga ik dan ook niet proberen

Super!!
Dankjewel, kan ik wat mee
maralyn schreef:Divoza heb ikgeen fijn gevoel bij.
Meerdere niiet passende zadels als passend verkocht.
Twee span heeft n drietal zadels te lang over de laatste rib als passend bevonden waar ik getuige van was.
Ook één zadel op een holle rug wat gewoon enorm achter en voor drukte en paard aan de staak ging.
Weer tweespam erbij. 'Nee hoor ligt prima'
Tóch n andere erbij en die zag direct dat t fout was.
Zelf eerst giny van de peertil gehad. Ze wilde mijn bijna nieuwe zadel leeghalen ennieuwe vulling er in.
Zou een duit kosten dus seccond opinie van twee andere zadelmakers er bij.
Duidelijk. Onzin. Uitvlakken en klaar. Wol was nog super fluffy. Over n aantal jaar misschien.
Uit eindelijk voor vd brink gegaan. Wij zaten op een lijn met n fijn gevoel.
Prinses op de erwt loopt super fijn en ontspannen. En laatst had ik niet goed aangesingeld maar hij bleef super liggen.
Daar heb ik inderdaad ook iets over gehoord van een stalgenoot van me!
Erg naar ja..
Dankje!
iEmmaaa schreef:ik heb mijn zadel ook via de divoza service, bij mij kwamen ze aan huis. Ik ben toen geholpen door Martine, die heeft het echt super gedaan. Ze is bijna de hele middag hier geweest zodat ik alle zadels kon proberen die ik maar wilde.
Toen het zadel bestelt was is ze daarna langs gekomen om te kijken of het idd helemaal goed lag, nog een paar kleine dingen aangepast qua vulling. Een jaar later is ze weer langs gekomen of alles nog goed zat, we hebben toen wat vulling verandert omdat mijn paard in de tussentijd veel gespierder was geworden.
Ik ben altijd super tevreden geweest met hun service, mijn zadel paste perfect. Ik heb inmiddels een ander paard, hier past mijn huidige zadel helaas niet op. Op het moment is ze drachtig dus rij ik haar niet, maar als ze straks weer aan het werk gaat bel ik hen zeker weer op om langs te komen.
Fijn dat je ervaring met Divoza goed is! Dankjewel