Hoii! Weet iemand een goede goedkope stalling in omgeving Beuningen? Ik zoek namelijk een stallig voor mijn toekomstige paardje. Klusjes zoals stal uitmesten en voeren kan ik heus allemaal zelf doen. Ik hoor graag!
La grande in beuningen en prinsenbankhoeve wijchen zitten in de buurt. Qua prijzen heb ik eerlijk gezegd geen idee. Evt heb je ook nog de Heumstede in hernen.
IrisIJtsmax
Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-16 21:55
Paris_ schreef:
La grande in beuningen en prinsenbankhoeve wijchen zitten in de buurt. Qua prijzen heb ik eerlijk gezegd geen idee. Evt heb je ook nog de Heumstede in hernen.
Daar heb ik allebij al gekeken. De La grande is veelste duur en de rest is te ver om even heen te fietsen.
Stal van Beijnum in Horssen is erg fijn, misschien uit Beuningen net iets te ver.
Pelientje
Geplaatst: 30-06-16 18:22
Paris_ schreef:
Heumstede heb ik hele slechte ervaringen mee. Ik zou daar een paard gaan kopen, maar betwijfelde of hij helemaal zuiver liep. Heb om hulp gevraagd aan anderen door ze een filmpje te laten zien (heb geen naam genoemd, en in dat filmpje ben ik zelf aan het rijden). Vervolgens word ik opgebeld, uitgescholden voor stomme trut, en gaat hij dreigen dat hij me gaat aanklagen. Zijn paarden zijn goed, dus ik mag anderen niet om mening vragen, en al helemaal mensen op Bokt niet - dat zijn alleen maar pennymeisjes met 0 paarden verstand. Dat zijn de woorden van de eigenaar van Heumstede.
Gek genoeg vertrouwde ik die man voor geen meter meer en heb ik afgezien van de koop. Het is toch raar, als hij zeker weet dat zijn paarden gezond zijn, waarom mag ik mensen dan niet vragen om mee te kijken of dit paard zuiver loopt? En waarom weigert hij dan de kosten van klinische keuring te betalen als het paard wordt afgekeurd. Beetje jammer dit.