Waar paard huren Hargen aan Zee?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lienek

Waar paard huren Hargen aan Zee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-16 08:20

Aangezien mijn ouders met de paarden en anderen 16 april op strandrit gaan zoek ik een plek waar ze paarden verhuren omdat de 3 jarige nu beleerd wordt die ik rijd heb ik zelf geen paard om mee te nemen. (Ik zie mezelf al gaan daar over het strand haha }> )

Zit er in de buurt een bedrijf welke paarden verhuurt? Liefst zonder begeleiding, ik zit namelijk niet te wachten op begeleiding die onder mijn eigen niveau zit met name.. en daarnaast wil ik graag me zelf bij de rit voegen van mijn ouders plus aanhang.
Wie oh wie weet waar dit kan?
Gaat overigens om een rustige rit en geen racen oid.
Alvast dank!

Arabesk

Re: Waar paard huren Hargen aan Zee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 09:24

Je had een van mijn paarden kunnen lenen ik zat er vlakbij maar ik ben verhuisd. Er zit niet echt een manege oid daar.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 14:32

Arabier

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 19:19

bestaat daar helaas niet, in scheveningen wel

Lightielight

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 06:53

He Lieneke, Hargen aan Zee hadden we vooral uitgekozen omdat we daar vroeger met de rijvereniging naar toe gingen, mocht je nu ergens anders paarden kunnen huren, dan is dat misschien ook een optie om een strandrit te maken (alleen liever niet super lang rijden met auto's en trailers vanuit Friesland).

ArieDeRuiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 09:41

Lightielight

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 13:38

Mooi, maar eens even informeren daar! Bedankt!

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-16 14:54

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 14:58

Lienek schreef:
Zit er in de buurt een bedrijf welke paarden verhuurt? Liefst zonder begeleiding, ik zit namelijk niet te wachten op begeleiding die onder mijn eigen niveau zit met name.

Je schrijft dat je een rustige rit wilt maken. Waarom dan geen begeleiding mee? Dan komt er toch geen niveau bij kijken? En op een strand lijkt me dat ook niet relevant.

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-16 15:04

Cayenne schreef:
Lienek schreef:
Zit er in de buurt een bedrijf welke paarden verhuurt? Liefst zonder begeleiding, ik zit namelijk niet te wachten op begeleiding die onder mijn eigen niveau zit met name.

Je schrijft dat je een rustige rit wilt maken. Waarom dan geen begeleiding mee? Dan komt er toch geen niveau bij kijken? En op een strand lijkt me dat ook niet relevant.

Omdat het vanuit de lessers gaat en er dan dus een 'vreemde' mee rijdt wat ik aan de ene kant dus jammer vind. En daarnaast willen we zelf een route uitstippelen en niet een begeleiding die ons mee neemt op een route. (En ik ken genoeg 'penny' begeleidig en daar zit ik ook niet op te wachten want dat is waar ik vooral een beetje bang voor ben) het is vanuit mijn ouders georganiseerd en om dan iemand anders dan de bekenden mee te nemen is toch wel anders

Overigens mag het ook in de omgeving van hargen aan zee zijn zolang het niet te ver weg is!

Lightielight

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 18:38

Komt bij dat wij met eigen paarden komen..denk niet dat een manege ook andere eigen paarden onder zijn hoede wil nemen tijdens zo'n tocht.