94Chant schreef:Hooi
Ik ben voor dit jaar in de zomervakantie op zoek naar een leuke ruitervakantie, voor een week. Ik wil het liefst iets in het buitenland.
Ik heb al op verschillende site gekeken maar kom er niet echt uit.
Ik ben 21 jaar en ga alleen op vakantie. Een reisgenootje zou leuk zijn.
Het liefste waar ze ook Nederlands spreken of Nederlanders heen gaan en wat gericht is op mijn leeftijd.
Hebben jullie ideeën?
Chantal
Hoihoi, Nederlands spreken doen we
) We wonen aan de zuid/westkust van Portugal.
En volop mogelijkheden hier om paard te rijden, we hebben zelf nog 2 paarden, onze paardenDA fokt en rijdt met arabieren, nog een vriendin heeft 2 hele leuke Lusitano's. Dus je zou kunnen kiezen.
Ik weet niet of je Portugal een optie vind, want behalve paardrijden is hier natuurlijk nog veel meer te doen. We zitten zo'n 15 km. vanaf het strand. Klimaat is heerlijk, terrasjes, restaurantjes zijn echt overal, je kunt heel goedkoop uit eten. Wat je maar wilt.
Kijk eventjes op onze website, www.sonhocabana.nl.. en behalve dit houten chalet hebben we ook een appartement met terrasje in ons eigen huis. Uitzicht op een stukje oceaan en onze paarden!
Je hebt dan eventueel mijn gezelschap en zou niet alleen hoeven te zijn. Ik kan je echt een heleboel leuke dingen aanraden als je dit wilt
)