drunens ruiterhuis of van rijs

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

kimberlyve

drunens ruiterhuis of van rijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-16 17:51

Ik ben opzoek naar ervaringen van beidde zadelmakers.

Ik wil graag een nieuwe zadel aanschaffen.

Ik had in januari al een afspraak met van rijs maar lag toen ik het ziekenhuis waardoor het niet door kon gaan.

Nu heb ik een hoop ervaringen gehoord waardoor ik ga twijfelen.

Ik zoek negatieve en positieve ervaringen.

Alvast bedankt

PanamaD

Re: drunens ruiterhuis of van rijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 17:58

Ik heb van Wijk en ben daar erg tevreden mee. Veel mensen zijn niet tevreden met van Rijs. Ruiterhuis ken ik niet.

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 18:04

HAR -> ED

Zeepsop

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 18:16

Mijn zadel komt van Drunens Ruiterhuis, een tweedehands KN zadel. Heel tevreden! Hij was bij ons op stal geweest met een selectie zadels. Zeker een aanrader. :)

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 20:47

Mijn zadel kwam ook van Drunens Ruiterhuis. Mevrouw kwam 6 jaar geleden met verschillende zadels naar stal om te passen. Vriendelijke vrouw die geduld had met het paard dat jong en wat angstig was. Zij had en heeft een moeilijke rug, hetgeen op de foto die ik gemaild had al te zien was. Vanwege die foto kwam ze met verschillende zadels, zowel nieuw als tweede hands.
Ik heb toen voor mijn jonge paard een nieuwe euroriding gekocht. Goede prijs kwaliteit verhouding (Ik weet niet meer welke soort van de euroriding). Paar jaar later toen het paard wat uit gegroeid was en veranderd was heb ik dat zadel goed tweede hands zelf kunnen verkopen want paste niet meer goed en ik heb een nieuw tweede hands zadel wat toen beter paste voor paardje gekocht.
Ook regelmatig in de winkel geweest en altijd vriendelijk te woord gestaan. Mensen weten waren ze het over hebben. Van rijs ken ik niet.

kimberlyve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-16 20:50

Bedankt voor de reacties tot nu toe. Zit alleen nog steeds in twijfel.gelukkig heb ik nog even om na te denken aangezien ik voorlopig nog even er niet op mag

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 13:35

Ik heb van beiden alleen ervaring met Van Rijs, en dat is goed.

mayka1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 15:23

Bij mij is Drunens Ruiterhuis langs geweest om mijn zadel te controleren. Heb het zadel bij een andere zadelmaker gekocht, maar na verschillende verhalen begon ik te twijfelen of hij wel daadwerkelijk goed lag en heb Drunens Ruiterhuis om een second opinion gevraagd. Ik vond het heel prettig werken, degene die bij mij langskwam nam alle tijd voor mij en keek zowel op de poetsplaats als rijden in de bak met mij erop hoe het zadel lag en kon alles goed uitleggen hoe hij naar bepaalde dingen keek. Dit gaf mij een erg fijn gevoel en ik weet nu in ieder geval zeker dat het zadel goed past.