alternatieve geneeswijzen silverlinde??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Tieme

alternatieve geneeswijzen silverlinde??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-16 19:13

even voor de duidelijkheid: ik vraag advies, heb je niks met alternatieve geneeswijzen dan hoef je hier niet te reageren! ik heb geen zin in discussies over betrouwbaarheid van alternatieve geneeswijzen want ik geloof er WEL in :)

wie kunnen jullie me aanraden op het gebied van alternatieve geneeswijze? mijn paard heeft immuunproblemen wat zich uit in vocht in zn koker en buik. dit gaat tot nog toe steeds weg door prednison/prednisolon. maar aangezien dit geen lekker goedje is en de tussenpauze''s de laatste 2x erg kort zijn (binnen 2 weken weer terug), wil ik het op een andere wijze proberen.

steffi v/d laarse heb ik al gevraagd. zij wilde het wel proberen maar kon absoluut geen garanties geven. zou 90 euro per maand aan chinese kruiden kosten en ze kon niet zeggen of het beter ging werken als prednison, of het gelijk bleef of dat het helemaal niet zou werken.

iemand ervaring met silverlinde?
Laatst bijgewerkt door Tieme op 18-02-16 19:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Roos_M

Re: alternatieve geneeswijzen silverlinde??

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 19:20

Jeetje wat heftig. Je zou eens contact kunnen zoeken met Monique van Riel. Zij is veterinair fytotherapeut ofzoiets. Geeft o.a. les aan silverlinde studenten. Ze schijnt wel goed te zijn.

Sterkte met je beest!

Pippaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 19:31

Ik heb de opleiding bij Silverlinde gevolgd. Wil je graag van advies voorzien :). Heb je een p.b. Gestuurd.

Zeboki

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 19:32

Kontakt opnemen met Eveline Hekkenberg Holistisch therapeut voor paarden en honden. Ze is m.i. een van de beste en heft me al veel dierenleed en (Dierenartsenleed) voorkomen. Ze combineert waar en wat nodig. Homeopathie, acupunctuur, lecher-antenne, bio-resonantie, acu-pressuur, osteopathie, kruidengeneeskunde. Ze komt ook in alle delen van Nederland. http://www.evelinehekkenberg.nl/evelinehekkenberg.html

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 19:35

Ik studeer klassieke homeopathie en natuurgeneeskunde voor mensen.

In principe kun je er iedereen bij halen, zolang je maar weet dat ze een gedegen opleiding hebben gehad en jou het gevoel geven dat ze weten waar ze mee bezig zijn. Vooral je goed voelen bij de persoon die je laat komen is belangrijk. Er zijn meerdere mensen die ik goed inschat. Ik heb zelf geen ervaring met een natuurgeneeskundige voor dieren. Ik geef mijn paard homeopathie, gekregen van mijn eigen homeopaat. Dus qua een geschikt iemand kan ik je niet helpen.

Mocht je namen hebben en een website, wil ik ze best voor je natrekken, maar verder kan ik je niet helpen. Verder kan niemand je zekerheid bieden, zolang ze het paard niet gezien hebben en een eerste reactie op de medicijnen.

Gini

Re: alternatieve geneeswijzen silverlinde??

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 10:25

Tieme

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-16 10:58

beetje jammer weer, zo reageert er helemaal niemand..... :n

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 12:23

Ik vind dat je het erg negatief opvat. Je kunt volgens mij prima uit de voeten met de tips tot zo ver.

Een 'bedankt voor de reacties' is ook wel op zijn plaats.

Tieme

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-16 17:51

Roos_M schreef:
Ik vind dat je het erg negatief opvat. Je kunt volgens mij prima uit de voeten met de tips tot zo ver.

Een 'bedankt voor de reacties' is ook wel op zijn plaats.

kan je vinden. ik vind het jammer.
het is namelijk al de zoveelste keer dat een topic verplaatst word naar een andere plek waar veel minder op gereageerd word dan op een centrale plek...
ik hoop op zoveel mogelijk reakties en ervaringen met verschillende homeophaten/natuurgenezers en dat wordt zo een beetje verpest.