Mijn nu 2,5 jarige paint staat bij mijn vriendin in Duitsland. Ik laat hem daar nu staan totdat hij ingereden is. Aangezien zij zwanger is zal het al met al een jaar duren denk ik. Ik woon zelf in Amsterdam en ga hem in Aalsmeer staan. Hij werd ziek veel diarree. Heel verhaal maar komt erop mee dat hij het beste doet 24/7 buiten met onbeperkt goed ruwvoer. Ik ben dan ook op zoek naar een stalling waar hij zomer en winter buiten kan staan liefst in kudde verband. Zomers weidegang. Ik stel geen hoge eisen aan de accommodatie het gaat mij meer om mijn paard. Omgeving Amsterdam. Ik werk in Bennebroek dus ook Haarlem Hillegom etc is een optie! Wie weet er zo een plek?
Stal s Gravenweg in vogelenzang .. Stonden onze paarden voordat ze aan huis kwamen.
C_arola
Moderator Over Paarden & Markt
Geplaatst: 13-02-16 22:26
Ik verplaats dit topic van VSW naar ED. Je kan een link van jouw topic hier plaatsen [VSW] Links naar topics buiten [VSW] om het onder de aandacht van gebruikers op de vorige subforum te brengen.
MisterPix
Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-16 10:48
luzerne schreef:
Stal s Gravenweg in vogelenzang .. Stonden onze paarden voordat ze aan huis kwamen.
Ja daar ga ik kijken! Stonden ze buiten in groepsverband?