Weet iemand waar je goede weidepalen kunt kopen? We gaan komende zomer een weide omheinen en hebben ongeveer 60 tot 70 palen nodig.
De palen komen in veenachtige (en dus vaak vochtige) grond te staan, ze moeten dus ook goed tegen vocht kunnen en niet na een jaar al wegrotten. Dit hebben we bij goedkope palen die we nog hadden liggen al vaak last van gehad.
Iemand ideeën waar je dit kunt kopen in het noorden van het land en ook nog redelijk betaalbaar? Of iemand een idee naar welk soort palen ik moet kijken?
niet helemaal in de richting, maar nette prijs en wie weet wordt het bezorgd.
mysa
Geplaatst: 24-01-16 16:23
Ik heb gekocht bij gebrs van Gelder, Hattemerbroek, niet echt noorden maar wel ten noorden van het midden goede kwaliteit. Volgens mij bezorgen ze ook.
Volledig kunststof of composiet palen nemen, ze zijn wat duurder in aanschaf maar zullen niet rotten en gaan dus erg lang mee. Volgens mij zit er een bedrijf in Mussel die ze levert, landbouwwinkel adverteert ermee op marktplaats.
Opzoek naar een hout handelaar in de buurt ? Daar kan je ze vaak het goedkoopste kopen, je hebt bewerkte palen of schoon. Ik heb vaak bewerkte palen, ideaal. Ze gaat stuk langer mee, enige nadeel. Je moet handschoenen dragen om ze te zetten.