Op 2 januari heb ik een bestelling geplaatst bij de webshop www.wildwestern.nl. Tot op heden heb ik mijn bestelling nog niet onvangen. Nu heb ik middels het contactformulier, hun facebookchat, facebookpagina en vandaag via de gewone mail contact proberen te zoeken. Je raadt het al, geen respons. Nu ben ik absoluut de beroerdste niet en wil ik best even wachten, maar ik begin te geloven dat ik naar mijn bestelling kan fluiten... Iemand ervaringen met deze webshop? Er staat geschreven dat het onderdeel van een ander bedrijf is met hetzelfde KVK nummer...
Mvg, Joyce
P.S. Mocht iemand nog een webshop weten die Sweet Iron snaffles in maat 11.5 (4.5") verkopen, hoor ik het graag!
Als je westerntack als link invoert kom je bij eurohorse. Misschien kun je hun eens contacteren. Wie weet dat zij van de website/eigenaar hiervan, iets afweten.
Mloez
Geplaatst: 22-01-16 15:39
Zelf nog niks besteld maar hoor er niet veel positiefs over. Zo ook in onderstaand topic;
Ik had mijn bestelling eindelijk ontvangen , na een aantal mailtjes, Facebook berichten etc
Rahf
Geplaatst: 14-04-16 12:09
Na lang wachten heb ik mijn bestelling afgelopen zaterdag mogen ontvangen. Ik vind het echt geen probleem om even te wachten, zeker niet gezien de prijs/kwaliteit verhouding gunstig is en ik daarom mijn bestelling wel een keer bij www.wildwestern.nl wilde plaatsen in plaats van bij oude vertrouwde Arthur...
ontvang ik 3/4 trainingsteugels (geen kwaliteitsteugels zoals de foto wel liet zien!) ipv de bestelde 5/8!
Diep telleurgesteld mail ik weer met www.wildwestern.nl, totop vandaag geen reactie... vandaag nog maar eens een aantal keer verzonden die mail, hopelijk zullen ze reageren met een passende oplossing voordat ik verdere stappen moet ondernemen