Ik ben op zoek naar een vakantieadres voor mijn 2 E-pony's. Nu zag ik op hun website dat de Jacobshoeve in Heeten stalling aanbied voor de vakantie. Ik woon daar niet zo ver vandaan, dus dat zou ideaal zijn.
Heeft iemand ervaring met deze stal? Of weet iemand een ander goed vakantieadres voor 2 E-pony's in de regio Deventer - Holten - Raalte.
Ik ben al bijna 5 jaar zeer tevreden pensiongast op deze stal. Fijne stallen, royale weidegang, goed voerbeleid, eigenaar met paardenverstand, fijne sfeer etc.
Je kunt gerust contact opnemen met de eigenaar om een keer te komen kijken.
Ik heb mijn pony nu ruim een jaar bij de Jacobshoeve staan. Wat een fijne stal! Eigenaren hebben veel verstand van paarden en ze hebben dagelijks weidegang. Als je met een gerust hart op vakantie wil is dit zeker een aanrader!
Je kunt je pony's hier met een gerust hart neerzetten tijdens je vakantie! Ik sta alweer een paar jaar op deze stal met mijn paarden en heb nooit een betere stal gezien..
De eigenaren hebben echt verstand van en gevoel voor paarden, de boxen zijn mooi ruim, de paarden staan de hele dag buiten op ruime weides en er wordt goed gevoerd!
branki
Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-16 18:11
Het is al even geleden, maar ik ben vanmiddag bij de Jacobshoeve wezen kijken. En ik heb een heel positieve indruk gekregen. Dus de kans is groot dat we eindelijk weer eens op vakantie gaan, want hier wil ik mijn paardjes wel laten logeren.