Vervoer Purmerend - Strand en terug

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xkathy_love

Vervoer Purmerend - Strand en terug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-16 16:19

Goeiemiddag,

Binnenkort heb ik op de planning staan om met mijn verzorgpaardje naar het strand te gaan. Het enige probleem is om hier te komen zonder bekken met geld te betalen. Nu vroeg ik me af of iemand een aanbeveling heeft van iemand of een bedrijf die paarden netjes/rustig en voor niet al teveel geld vervoerd rondom amsterdam (vanaf purmerend naar het strand) en aan het eind van de dag weer terug. Het gaat om of 1 paard of een paard en een shet.

Dan nog een vraagje, heeft iemand misschien een 1 as trailer te huur voor niet al teveel geld? Zelfde omgeving!
Gooi je ervaringen los ook wanneer je juist een bedrijf afraad zou dit fijn zijn te horen met de reden erbij
Alvast bedankt!

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: Vervoer Purmerend - Strand en terug

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 17:10

Ik verplaats dit topic van TAO naar ED waar het hoort.

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 17:22

Voor zover ik weet bestaan paardentrailers niet met 1 as. Waar heb je die voor nodig dan?

Ikzelf zal wel te duur worden, omdat ik vanuit de kop van Noord-Holland moet komen, maar er zit een paardentaxi in Amsterdam die alleen in het weekend rijdt, misschien is dat een optie voor je.

Je kan ook even kijken op Boktmarkt bij het deel voor Paardentaxi's, misschien staat daar nog een andere mogelijkheid tussen.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 18:32

Je hebt diverse mogelijkheden kwa trailer verhuur maar ik begreep dat je dus met chauffeur wil?

contact eens Aileen van Vliet (op fb) van fantasy horses
https://www.facebook.com/Fantasy-Horses ... 9/?fref=ts

paardentaxi amsterdam heb je ook nog

rene taams deed vroeger wel eens wat ritjes (oostzaan)

en meneer zandvliet van stal nieuwland (wijdewormer)

xkathy_love

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-16 22:55

Ojajoh schreef:
Je hebt diverse mogelijkheden kwa trailer verhuur maar ik begreep dat je dus met chauffeur wil?

contact eens Aileen van Vliet (op fb) van fantasy horses
https://www.facebook.com/Fantasy-Horses ... 9/?fref=ts

paardentaxi amsterdam heb je ook nog

rene taams deed vroeger wel eens wat ritjes (oostzaan)

en meneer zandvliet van stal nieuwland (wijdewormer)

Ja in principe wel met chauffeur of anders zo een vrachtwagentje die ook zonder BE rijbewijs mag. Maar die komen vaak op minimaal €100,- per dag uit...
Bedankt voor je reactie ik ga die even nakijken !

xkathy_love

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-16 22:56

Jet schreef:
Voor zover ik weet bestaan paardentrailers niet met 1 as. Waar heb je die voor nodig dan?

Ikzelf zal wel te duur worden, omdat ik vanuit de kop van Noord-Holland moet komen, maar er zit een paardentaxi in Amsterdam die alleen in het weekend rijdt, misschien is dat een optie voor je.

Je kan ook even kijken op Boktmarkt bij het deel voor Paardentaxi's, misschien staat daar nog een andere mogelijkheid tussen.

Omdat de eigenaresse van het paard wel een 1 as trailer mag rijden, maar geen 2.
Okee dankjewel voor je reactie!

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 01:01

1 as of 2 as trailers 'bestaan' niet, ze zal wel trailers voor B of BE rijbewijs bedoelen.
Een trailer huren zou je voordeligste optie zijn mits je een geschikte trekauto hebt..

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 05:30

Ja, dan zal ze wel een één- of anderhalfpaards-trailer bedoelen denk ik. Je kan kijken of die anderhalfpaards-trailer te huur is in de omgeving.