Africhtingsstal van Laar/ Manege Arnhem paard kopen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Pam87

Africhtingsstal van Laar/ Manege Arnhem paard kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-16 17:23

Beste bokkers
Heeft iemand ervaring met deze manege ? ik las namelijk net niet echt positieve dingen op bokt maar dat topic is oud en gesloten.

Het paard heeft namelijk de perfecte omschrijving voor mij, maar lees toch behoorlijk negatieve dingen over hun oude naam.

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 19:34

ik heb er van de zomer een buitenrit gereden met hun paarden.

vind de stallen en de paarden er prima bij staan. zelfs de oudere paarden (1 was ruim 26) zagen er goed uit.
paarden zagen er top uit
Laatst bijgewerkt door EmptyWords op 02-01-16 19:39, in het totaal 1 keer bewerkt

romy_b

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 19:38

Ik heb mijn pony er lang geleden gekocht en kom er nog steeds regelmatig met veel plezier! Veel leuke paarden en die reactie is inderdaad super oud, begon toendertijd ook te twijfelen maar nergens voor nodig. Welk paard heb je op het oog? ;)

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 19:39

VSW -> ED

har166

Re: Africhtingsstal van Laar/ Manege Arnhem paard kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 19:41

Ik zag de advertentie ook op marktplaats, maar ik vind dat je het beste eerst kunt kijken of je het paard leuk vind en dan achtergrond info over het paard moet zoeken, niet over de manege.

Pam87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-16 19:44

EmptyWords schreef:
ik heb er van de zomer een buitenrit gereden met hun paarden.

vind de stallen en de paarden er prima bij staan. zelfs de oudere paarden (1 was ruim 26) zagen er goed uit.
paarden zagen er top uit

Pam87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-16 19:44

romy_b schreef:
Ik heb mijn pony er lang geleden gekocht en kom er nog steeds regelmatig met veel plezier! Veel leuke paarden en die reactie is inderdaad super oud, begon toendertijd ook te twijfelen maar nergens voor nodig. Welk paard heb je op het oog? ;)

Ik weet de naam niet van het paard zal je ff de link sturen :)
thanks

Pam87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-16 19:45

har166 schreef:
Ik zag de advertentie ook op marktplaats, maar ik vind dat je het beste eerst kunt kijken of je het paard leuk vind en dan achtergrond info over het paard moet zoeken, niet over de manege.

Ohja zo raar is dat toch niet, ieder zijn eigen manier natuurlijk. Gewoon informatie vragen niks negatiefs ofzo over iemand.

GixWillsNino

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 18:58

Ik heb in November een PRE met papier gekocht bij Mirjam van Laar. Mijn eigen paard mag namelijk rustiger aan gaan doen vanwege zijn hogere leeftijd.

Ik stond voor de koop hier ook al als pensionklant dus kende de stal ook 'van de andere kant'. En juist daarom had ik er alle vertrouwen in dat het wel goed kwam. Mirjam kan vaak goed inschatten welke combinatie wel of niet gaat, maar het is en blijft mensenwerk.

Qua de paarden handelt ze niet eens zo heel veel, het is geen doorlopende fabriek van komen en gaan en de paarden kent ze daardoor ook gewoon goed. Ze gaan allemaal naar de osteo, tandarts, hebben een vaste kudde en hebben een zadel die op maat gemaakt gemaakt word voor ze zodra ze wat langer blijven.

Er zal geen enkel paarden bedrijf zijn dat een perfecte 100% op klanttevredenheid zal scoren. En ik kan ook niet zeggen hoe het vroeger was.
Maar ik kan wel zeggen dat als je hier nu komt kijken voor een paard dat je gewoon leuke paarden te zien krijgt, en dat je ook eerlijk hoort wat je precies koopt en of er zaken zijn waar je rekening mee moet houden.

Ik heb er in iedergeval een tof paard aan overgehouden.

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 20:20

elke handelaar heeft goede en minder goede paarden staan. Blijft een momentopname. Gezond verstand gebruiken, goed kijken en laten keuren.

Duidelijk zijn in wat voor ruiter je bent en wat je zoekt.

Pam87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-16 21:33

Beetje oud topic! Paard was overigens goed gezond en heel lief :)