[GZ] Stalling met weide omgeving Brunssum Zuid-Limburg

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Paardje19942

[GZ] Stalling met weide omgeving Brunssum Zuid-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-15 15:28

Hallo allemaal!

Ik ben voor mijn geblesseerde paard op zoek naar een andere stal.

Hij staat op dit moment op een sportstal maar heeft op de wei een blessure opgelopen. Waarschijnlijk zal hij niet meer terug kunnen komen in de sport, en nu hoop ik er wel op dat hij nog zijn jaren op de wei mag genieten. Omdat het voor mij te duur is om hem op deze stal te laten staan (ik heb nog een ander paard en zal voor een nieuw sportpaard willen kijken), maar ik hem ook niet op wil geven en weg wil doen (hij is mijn eerste eigen paard en heeft al die jaren hard voor mij gewerkt), ben ik nu langzaam op zoek naar een nieuw stalletje..

Het liefst bij mij in de buurt, omgeving Brunssum, aangezien ik graag nog naar hem toe wil gaan :)
Daarbij liefst niet te duur. 's nachts stal, overdag op weide. Evt met uitrij mogelijkheden als hij dit nog zou kunnen. Ideaal zou zijn een boerderijtje of bij iemand privé.

Is er iemand die bij mij in de buurt misschien een mogelijkheid weet voor mijn paardje?
Het is een 13-jarige ruin en hij is ontzettend lief zowel met mensen als met andere paarden..

pien_2010

Re: [GZ] Stalling met weide omgeving Brunssum Zuid-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 16:52

Dag paardje19942, welkom op Bokt. Je topic verplaats ik naar het ervaring en diensten forum omdat je daar meer reacties zult krijgen want daar hoort het thuis.

VSW → ED

Paardje19942

Re: [GZ] Stalling met weide omgeving Brunssum Zuid-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-15 18:04

Oh oke, wist ik niet, dankjewel! :)