Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MoniekV schreef:Bij mij komt Paula de Schrijver, na een paar slechte ervaringen met andere zadelpassers ben ik super tevreden over haar, ze neemt de tijd en blijft naar een zadel zoeken tot het echt helemaal goed ligt en je zelf ook tevreden bent.
Stamper schreef:Die raad ik persoonlijk af!
Heeft mij toen der tijd een te krap zadel aan proberen te verkopen. Vervolgens hoorde je helemaal niks meer van hem!! Die hoeft ook niet meer bij mijn paard in de buurt te komen.
Nee, dankzii tip van iemand anders blijf ik nu bij Paula!! Had het al veel eerder moeten doen, maar dat is natuurlijk altijd achteraf.
Wat de ene zadelmaker zei dat alleen een zadel van 2300 euro goed op mijn paard zou liggen, heb ik nu een goedkopere passend zadel.
Paula smeert je geen zadels aan, zoekt met je mee tot je echt echt een passend zadel gevonden is.
MoniekV schreef:Bij mij komt Paula de Schrijver, na een paar slechte ervaringen met andere zadelpassers ben ik super tevreden over haar, ze neemt de tijd en blijft naar een zadel zoeken tot het echt helemaal goed ligt en je zelf ook tevreden bent.
blackqueen schreef:[
quote="Stamper"]MoniekV schreef:Bij mij komt Paula de Schrijver, na een paar slechte ervaringen met andere zadelpassers ben ik super tevreden over haar, ze neemt de tijd en blijft naar een zadel zoeken tot het echt helemaal goed ligt en je zelf ook tevreden bent.
Beste Stamper,
Jammer dat dat jouw beleving van mijn service was, het is nooit mijn bedoeling om iemand een zadel aan te smeren. Ik kan echter niet in iemands portemonnee kijken en mijn uitgangspunt punt is altijd het beste voor het paard te willen, het maakt voor mij niet uit wat de prijs is, een zelf gevonden 2e hands is ook prima. Maar het moet wel passen.
Als ik denk dat ik weet wie je bent, hebben we nog 1of2 goedkop zadels getest, maar dat beviel jouw paard niet.
Ik heb je heel veel advies gegeven over allerlei zadels die je per WA. Stuurde. Dit blijk je nu dus als afvallen van alle goedkope zadels te ervaren. Heel jammer en dit voelt als een messteek in mijn rug. Ook het stukje over dat ik daarna geen contact meer met je had? Ik heb zelfs nog contact gezocht of je al iets gevonden had.
Gelukkig heb je iets kunnen vinden, en ik wens je natuurlijk veel rijplezier toe.
Grtjs Cindy
SanneJas schreef:ik zie het topic weer omhoog komen
Bij mij is inmiddels Paula de schrijver langs gekomen.
Ze had gelukkig vrij snel tijd, en ze heeft uitgebreid de tijd genomen.
Ik ben super tevreden over haar, en zal zeker weer contact met haar opnemen mocht het weer nodig zijn.
De rest bedankt voor jullie adviezen!