Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Anne_91 schreef:Zoals ik al in de openingspost schreef, er is een chiropractor bij geweest, nog geen osteopaat.
haar advies was om er eens een goede osteopaat/masseur bij te halen, mocht dit nog niet werken laat ik hem uiteraard op de foto zetten.
Verder zijn er dit jaar al meerdere dierenartsen bij geweest en vorig jaar met een kreupelheidsonderzoek zijn al z'n benen op de foto gezet.
Babootje schreef:Anne_91 schreef:Zoals ik al in de openingspost schreef, er is een chiropractor bij geweest, nog geen osteopaat.
haar advies was om er eens een goede osteopaat/masseur bij te halen, mocht dit nog niet werken laat ik hem uiteraard op de foto zetten.
Verder zijn er dit jaar al meerdere dierenartsen bij geweest en vorig jaar met een kreupelheidsonderzoek zijn al z'n benen op de foto gezet.
Paard kan ook ergens anders artrose hebben dan in de benen. In de rug bijvoorbeeld? Wat is er tegen een paar foto's van de rug en hals?
Anne_91 schreef:Dat kan inderdaad zo zijn, maar omdat het er nu op lijkt dat het eerder een spierenkwestie is, wil ik er eerst een osteopaat bij halen, wat naar mijn idee sowieso geen kwaad kan.
Mocht dit niet helpen, laat ik inderdaad z'n rug op de foto zetten.
unamie schreef:Anne_91 schreef:Dat kan inderdaad zo zijn, maar omdat het er nu op lijkt dat het eerder een spierenkwestie is, wil ik er eerst een osteopaat bij halen, wat naar mijn idee sowieso geen kwaad kan.
Mocht dit niet helpen, laat ik inderdaad z'n rug op de foto zetten.
Als het een spierenkwestie is heb je niets aan een osteopaat..