Lesgever Natural horsemanship/vrijheidsdressuur regio Belgie

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

LouiseV2001

Lesgever Natural horsemanship/vrijheidsdressuur regio Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-15 21:42

Hallo :)
Ik ben naar iemand op zoek die mij zou willen begleiden met het aanleren van grondwerk,vrijhiedsdressur,natuurlijk paardrijden,....
Of gewoon iemand die mij een beetje de basis kan aanleren.
Mijn paardje staat gestald in Turnhout :o
Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen.

Alvast bedankt

LLGG

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 21:53

Hier komt Saskia De Clercq (Equinection) voor lessen grondwerk en horse agility. Alleen maar positieve ervaringen mee!
Ook heb ik les gehad van Klaartje Van Steen (grondwerk, vrijheidsdressuur). Ook van haar was ik super tevreden, maar zij komt jammer genoeg niet meer tot in Limburg (Lommel) aan huis.
Nikki Van Olst heeft volgens mij ook lesdagen in België. Heb ikzelf al één les van gehad en was ook heel leerrijk!

jensvl

Re: Lesgever Natural horsemanship/vrijheidsdressuur regio Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 06:40

Hoi,
Ik help je graag met het aanleren van de basis en kan zeker enkele keren langs komen om je te helpen technieken eigen te maken en op weg te helpen met het toepassen van principes.
Ik vraag hiervoor wel km-vergoeding.
Voor meer info bij interesse mag je pb sturen. Dan laat ik weten wat de km-vergoeding kost.
Als er specifieke dingen zijn die de aandacht verdienen, mag je ze via pb ook laten weten.
Met grondwerk en natuurlijk paardrijden kan ik je volledig helpen. Vrijheidsdressuur daarentegen ken ik zelf ook enkel de basis van. De basis naar clickertraining kan ik daarin aanleren en dingen zoals knielen is ook geen probleem, maar daar is mijn kennis niet zo heel uitgebreid van. Maar grondwerk en natuurlijk paardrijden heb ik behoorlijk wat ervaring mee. Zowel het trainen van een paard als het hertrainen van een slecht getraind paard. Ik doe dit alles zonder ooit gebruik te maken van geweld en met een absoluut minimum aan druk.
Laat maar iets weten via pb als je interesse hebt.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 12:35

VNA ---> ED

Jilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 21:12

Ben je nog op zoek?

Mijn paard staat in Vosselaar en wij hebben sinds een aantal maanden regelmatig les van J.ulie J.acobs.
Nog een jong meisje, maar ze weet echt waar ze mee bezig is en ondanks dat ik zelf al veel met grondwerk ben bezig geweest, heb ik al veel van haar opgestoken.

Ik kan haar advertentie op kapaza niet terug vinden, maar stuur me gerust een PB als je interesse zou hebben!

NH_trainer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 22:48

Kijk eens op de website van Emiel voest, wellicht zijn er instructeurs bij jou in de buurt die je kunnen helpen. Succes!