Bestellen bij Lonestarstore, ervaringen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Daihyo

Bestellen bij Lonestarstore, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-15 14:11

1,5 week geleden wilde ik een pad bestellen bij Lonestarstore.
Toen ik op de knop bestellen klikte, werd mijn mail geopend en kon ik alleen mailtje sturen.
Dat heb ik gedaan, want ik wil deze pad graag hebben (build up pad). Tot op heden heb ik geen reactie gehad, dus ik heb er net een mailtje achteraan gestuurd.
Heeft iemand hier ervaring met bestellen bij hen? Ik hoop dat de daadwerkelijke verzending wel sneller gaat dan een reactie op een mail :o

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Re: Bestellen bij Lonestarstore, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 17:09

Ik heb twee jaar terug een singel bij hen besteld, ging supersnel. Wel via dit mailadres, is dat dezelfde als die jij hebt? lsqh@online.nl

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-15 17:28

Ja klopt.
Heb inmiddels ook reactie dat de pads nog niet binnen zijn en dat ze wachten op de order.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 12:29

Oud topic, maar ik wil toch een ervaring delen.
Gemaild dat ik iets wilde bestellen. Geen reactie. Na 2 dagen gebeld, oh, ik zal kijken of het in de spam zit. Geen reactie. Nogmaals gebeld, oh ja, ik kijk even. Mail terug, ja, mail is binnen, ik moet even in de voorraad kijken. Daarna niets meer. Nogmaals gebeld. Ik zoek het op en bel je terug. Niets.

Ik ga nu ook erg twijfelen of ik hen maar niet direct moet doorstrepen als het gaat om zadels passen, want ik had hen wel op het lijstje staan voor als het geld er is.

Zijn er meer recente ervaringen? Het ging bij mij ook niet om een kleine order, het was boven de 100 euro. Langsgaan is wegens de afstand geen optie helaas.

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-21 13:14

Ik heb in 2019 nog een keer een pad bij hen besteld en dat is prima gegaan. Niet super vlot, maar ook niet extreem langzaam. Was netjes afgehandeld.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 20:31

En nogmaals gebeld een week of 2 geleden, ja, ze zouden mijn mail beantwoorden. Maar helaas niets. Ik heb dus maar de spullen elders besteld. Jammer, want er staat wel veel variatie op de site, maar als je niet wilt verkopen, dan houdt het op.

Phedre08

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 15:47

Hallo allemaal,

Samen met mijn man Sonny hebben wij de Lonestarstore (https://www.lonestarstore.nl) overgenomen en is onze site net live gegaan. Nu kwam ik dit topic tegen met jullie ervaringen bij de Lonestarstore en wil dus even laten weten dat de shop van eigenaar gewisseld is en we weer volop bezig zijn.
Laatst bijgewerkt door C_arola op 08-08-24 14:32, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Bericht aangepast in overleg naar de regels die gelden