Is er iemand die mij iets meer kan vertellen over stal Wilmartho in assendelft?
Ik overweeg om hier mijn paardje neer te zetten maar ben benieuwd wat jullie van deze stal vinden, hoeveel en wat voor hooi voeren ze, hoe zijn de rijbakken en stallen etc?
Hoi! Ik ben daar wezen kijken een tijdje terug; heb een uitgebreide rondleiding gekregen van Ronald (die de stal heeft overgenomen). Erg mooie en grote stal met veel voorzieningen. Hij knapt alles zelf op; aangezien het ontzettend verwaarloosd was door de vorige eigenaren, en toen ik kwam kijken waren de stallen zo goed als klaar en de binnenbak ook. Dat is al een tijdje terug dus ik weet zeker dat ze nu al een heel eind verder zijn!
Ik zou je zeker aanraden om er eens een kijkje te nemen. Ronald is ontzettend aardig!
Uiteindelijk heb ik besloten mijn paard daar niet te stallen gezien de prijs net iets boven mijn budget lag (€250)
Als het goed is gaan ze iedere dag naar buiten, tenzij je andres aangeeft. Mesten word geloof ik gedaan, binnen en buiten zetten moet je zelf doen of hun kunnen het doen tegen een meerprijs. Ik heb zijn nummer nog, als je die wilt stuur anders maar een pb'tje!
Rondald heeft inderdaad alles opgeknapt, het zier er nu goed uit daar, hij is goed voor de paarden en voor de stal. Wel weet ik dat er in de ochtend word gevoerd en in de middag, of er in de avond word gevoerd dat weet ik net maar dat zal denk ik wel ?
Hij heeft ook een stuk land waar de paarden buiten kunnen, padhok ? en stapmolen.
Wij zijn er wezen kijken, op zich zit er een hoop potentie in het bedrijf, maar omdat het nagenoeg nog zo ongeveer leeg stond, en er toch wel het eea opgeknapt moest worden, binnenbak, paddocks etc. vonden we het nogal aan de prijs. Je zat met buiten- en binnenzetten op dik 300 euro.. Helaas zijn de stallen helemaal dicht, dus geen contact met de paarden, en de buitenstallen hebben dat ook, erg jammer.. De buitenbak is wat klein, en de binnenbaan is gebouwd van golfplaten, denk dat je daar in de zomer ook niet met plezier in gaat rijden…