Is hypostore betrouwbaar?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
beegee
Berichten: 950
Geregistreerd: 12-02-21

Re: Is hypostore betrouwbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 10:54

Ik bedoelde met mijn vraag aan Nessie niet hypostore te bashen. Ben gewoon benieuwd wat zij heeft gedaan. Dat ze het niet uitgeleverd kunnen krijgen snap ik en dat is voor beide partijen heel vervelend, wat er niet is kun je ook niet opsturen. Maar dat neemt niet weg dat ik het jammer vind. De laarzen zijn ook van de website gehaald, stuur mij dan een mail dat ze niet meer gaan komen. Dan weet ik dat.

Ik ga ze even contacten, de oplossing die jij noemt Nessie vind ik een nette van ze. Hoop dat ze mij dat ook aanbieden :)

mvdbijl

Berichten: 3675
Geregistreerd: 29-06-09
Woonplaats: Zeist

Re: Is hypostore betrouwbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 11:43

Een bedrijf als hypostore heeft maandelijks zoveel bestellingen, natuurlijk gaat daar wel iets fout, dat gaat bij een ander bedrijf niet anders. Ik vind dit soort topics daarom ook niet zo netjes.

Ik bestel er regelmatig, 1x langere periode op een cap moeten wachten, werd netjes op de hoogte gehouden. Een keer een Birth alarm gekocht die aankwam in aan kapot koffertje, werd netjes een nieuw koffertje besteld en toegestuurd. Ik ben een tevreden klant.

beegee
Berichten: 950
Geregistreerd: 12-02-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 11:44

Ik heb net contact gehad, twee alternatieven gekregen maar helaas waren beide geen optie dus ik heb de order geannuleerd. Prima oplossing, nu is het wat het is en ga ik op zoek naar andere laarzen :)

Besje

Berichten: 827
Geregistreerd: 23-02-08
Woonplaats: Brecht

Re: Is hypostore betrouwbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 11:49

ik vind ook dat Hypostore netjes werkt.
Ik heb zelf jaren op de klantendienst gewerkt en nu sinds een paar jaar op de aankoopafdeling. Ik weet langs beide kanten dus goed wat er allemaal "mis" kan gaan. Naar mijn eigen ervaringen vind ik dat ze wel professioneel en goed communiceren.
Sommige leveranciers zijn nu eenmaal kat met een u om mee te werken/communiceren

Lottekuhh_x

Berichten: 848
Geregistreerd: 25-12-16
Woonplaats: Sprang-Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 11:54

Ik denk inderdaad ook dat Hypostore er weinig aan kan doen dat leveringen steeds uitgesteld worden. Waarschijnlijk vragen ze de levertijd op bij de leverancier en als dit elke keer wijzigt vind ik het niet gek dat je steeds mailtjes krijgt van de aangepaste leverdatum. Ik denk dat Hypostore het niet beter kan doen dan ze al doen. Ze houden je netjes op de hoogte en je hebt ten alle tijden de kans om het alsnog te annuleren. Ook staat er op de website of iets direct leverbaar of niet. Als het niet direct leverbaar is moet je rekening houden met een (mogelijk) lange levertijd. En als je het daar niet mee eens bent moet je gewoon bij een winkel bestellen waar het wel op voorraad is.

DuoPenotti

Berichten: 29697
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Is hypostore betrouwbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 11:59

En vervolgens bestel je dan bij agradi waar het op voorraad staat...

... Meer hoef ik niet te zeggen toch?

_O-

Nessie

Berichten: 8591
Geregistreerd: 29-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 12:01

Ik heb mijn bestelling inmiddels geannuleerd, verwacht niet dat ze bij hun nog binnen gaan komen. Via een Bokker een tip gekregen bij een andere winkel, waar precies alleen mijn maat nu wel op voorraad was. Daar heb ik nu de bestelling geplaatst :)

Hypostore blijf ik aanraden voor producten op voorraad, maar ik bestel er nooit meer een product wat niet op voorraad is.

Sannnn
Berichten: 4815
Geregistreerd: 23-10-07
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 12:07

Ik heb goede ervaring met levering van Hypostore bij producten op voorraad. Producten niet op voorraad bestel ik vaak elders of ik mail met de vraag hoe lang het kan duren. Daar reageren ze ook goed op.

Mijn negatieve ervaring is met het aanmeten van rijlaarzen en de service die ze daarmee niet verlenen. Bij het maken van een aanmeet fout laten ze de koper opdraaien voor de gemaakte fout en uiteindelijk loopt het nu bij mij zover dat ik al tijden wacht op een reactie om hoe dit op te lossen. Inmiddels verwacht ik dat die reactie niet meer komt en zit ik met laarzen die niet passen en veel geld dat ik daarvoor uit gegeven heb. Het aanmeten van laarzen zou ik dus afraden bij Hypostore.

Annash
Blogger

Berichten: 26549
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 13:39

DuoPenotti schreef:
En vervolgens bestel je dan bij agradi waar het op voorraad staat...

... Meer hoef ik niet te zeggen toch?

_O-


Agradi kan het toch ook groter ingekocht hebben en het daarom nog op voorraad hebben. Als bij Hypostore de voorraad op was en ze moeten daarom naar de leverancier die vervolgens niet levert/ook niet op voorraad heeft (wat het dan ook mag zijn) dan is dat een probleem waar Agradi niet mee te maken heeft. Dat vind ik eerlijk gezegd een beetje flauw om dan zo aan te kaarten en "gelijk te trekken" (althans, zo komt het op mij over).

DuoPenotti

Berichten: 29697
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 13:42

Annash schreef:
DuoPenotti schreef:
En vervolgens bestel je dan bij agradi waar het op voorraad staat...

... Meer hoef ik niet te zeggen toch?

_O-


Agradi kan het toch ook groter ingekocht hebben en het daarom nog op voorraad hebben. Als bij Hypostore de voorraad op was en ze moeten daarom naar de leverancier die vervolgens niet levert/ook niet op voorraad heeft (wat het dan ook mag zijn) dan is dat een probleem waar Agradi niet mee te maken heeft. Dat vind ik eerlijk gezegd een beetje flauw om dan zo aan te kaarten en "gelijk te trekken" (althans, zo komt het op mij over).


oh...denk dat je hem niet snapt...

Het was een reactie hierop
Lottekuhh_x schreef:
Ik denk inderdaad ook dat Hypostore er weinig aan kan doen dat leveringen steeds uitgesteld worden. Waarschijnlijk vragen ze de levertijd op bij de leverancier en als dit elke keer wijzigt vind ik het niet gek dat je steeds mailtjes krijgt van de aangepaste leverdatum. Ik denk dat Hypostore het niet beter kan doen dan ze al doen. Ze houden je netjes op de hoogte en je hebt ten alle tijden de kans om het alsnog te annuleren. Ook staat er op de website of iets direct leverbaar of niet. Als het niet direct leverbaar is moet je rekening houden met een (mogelijk) lange levertijd. En als je het daar niet mee eens bent moet je gewoon bij een winkel bestellen waar het wel op voorraad is.


agradi staat er nogal om bekend alles op voorraad te hebben.
Maar als je dan je bestelling hebt geplaatst is het er niet... dagen niet, of langer.

Maar als je dan op de website kijkt, staat het vrolijk nog steeds beschikbaar.

Annash
Blogger

Berichten: 26549
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Re: Is hypostore betrouwbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 14:00

Aah! Nee, die had ik even gemist. Excuus.

DuoPenotti

Berichten: 29697
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Is hypostore betrouwbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 14:01

had ik ook maar duidelijker moeten zijn, hoef jij geen excuus voor te maken :)

Getup

Berichten: 8288
Geregistreerd: 27-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 14:04

Cayenne schreef:
Zo lang moeten wachten slaat natuurlijk nergens meer op. En de medewerker blijft je dan ook nog eens aan het lijntje houden..
Kun je het echt nergens anders krijgen?



De keer dat me dat was overkomen, was het dekje dat ik wilde nergens eerder te krijgen en lag het aan le mieux. Kreeg trouw telkens weer geschreven dat ik ook mocht annuleren.

Dus dan slaat het soms toch wel ergens op ...

beegee
Berichten: 950
Geregistreerd: 12-02-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 16:07

beegee schreef:
Ik heb net contact gehad, twee alternatieven gekregen maar helaas waren beide geen optie dus ik heb de order geannuleerd. Prima oplossing, nu is het wat het is en ga ik op zoek naar andere laarzen :)

Nog even een update omdat ik het wel netjes vind om te vermelden: ik begreep dat aan Nessie een andere oplossing was geboden. Daar heb ik ook om gevraagd, is immers een vergelijkbare situatie, en daar zijn ze in mee gegaan. Ik heb een ander paar laarzen zelf mogen kiezen (max prijs 400€, ik heb zelf 225 betaald voor de laarzen in de korting) zonder bijbetaling. Deze laarzen worden volgens mijn track&trace morgen geleverd. Super opgelost *\o/*, heel blij mee!

Lottekuhh_x

Berichten: 848
Geregistreerd: 25-12-16
Woonplaats: Sprang-Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 16:11

DuoPenotti schreef:
En vervolgens bestel je dan bij agradi waar het op voorraad staat...

... Meer hoef ik niet te zeggen toch?

_O-


Het gaat inderdaad niet altijd op :+ in dat geval kan je beter van tevoren weten dat het niet op voorraad is. Ik moet trouwens zeggen dat ik wel meer van die geluiden hoor over Agradi, terwijl ik er nog nooit problemen mee heb gehad. Het is dus ook een kwestie van mazzel hebben ;)

AnnemiekvM

Berichten: 8251
Geregistreerd: 17-07-03

Re: Is hypostore betrouwbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 17:28

Ik heb daar weleens iets besteld en dat ging prima.

Annash
Blogger

Berichten: 26549
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 19:44

beegee schreef:
beegee schreef:
Ik heb net contact gehad, twee alternatieven gekregen maar helaas waren beide geen optie dus ik heb de order geannuleerd. Prima oplossing, nu is het wat het is en ga ik op zoek naar andere laarzen :)

Nog even een update omdat ik het wel netjes vind om te vermelden: ik begreep dat aan Nessie een andere oplossing was geboden. Daar heb ik ook om gevraagd, is immers een vergelijkbare situatie, en daar zijn ze in mee gegaan. Ik heb een ander paar laarzen zelf mogen kiezen (max prijs 400€, ik heb zelf 225 betaald voor de laarzen in de korting) zonder bijbetaling. Deze laarzen worden volgens mijn track&trace morgen geleverd. Super opgelost *\o/*, heel blij mee!


Heel fijn! Dit is ook mijn ervaring, dat ze echt wel met je mee willen denken en hun best doen problemen op te lossen. Hopelijk kun je vanaf morgen genieten van je nieuwe laarzen.

MyWishMax

Berichten: 25347
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Is hypostore betrouwbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 19:45

Wat fijn Beegee! Ben ook wel benieuwd welke je nu besteld hebt :D

beegee
Berichten: 950
Geregistreerd: 12-02-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 20:16

Ik heb gekozen voor mountain horse sovereign high rider, twijfel tussen de Lux of normale, uiteindelijk de normale genomen in het lichtbruin omdat de Lux ook weer de lange levertijd hadden :D *\o/* Hoop dat ze passen!