Is hypostore betrouwbaar?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Punz

Berichten: 8563
Geregistreerd: 04-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-23 20:24

Jodpurs: heb je nu speciaal een (nep?) account aangemaakt om hier je beklag te doen/ een bedrijf zwart te maken.?

Hypostore is gewoon een net, degelijk en betrouwbaar bedrijf.
En net als bij iedereen die werkt zal er best eens een fout gemaakt worden, maar dan stap je gewoon netjes naar het bedrijf zelf en probeert het daar op te lossen.

Ik ken dit bedrijf niet anders dan gewoon netjes en correct.
Dus het zou je sieren het gewoon met het bedrijf op te pakken in plaats van het hier zwart te gaan maken.

JJ4

Berichten: 643
Geregistreerd: 14-02-18
Woonplaats: Op de grens van Drenthe met Groningen

Re: Is hypostore betrouwbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-23 20:42

Kan alleen voor mezelf spreken, tot nu toe geen problemen met Hypostore gehad.
Alles netjes geleverd gekregen.

Luca_Arpana
Berichten: 69
Geregistreerd: 09-12-20

Re: Is hypostore betrouwbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-23 20:52

Hele fijne service hoor!

LiannePuthzy

Berichten: 6988
Geregistreerd: 10-05-13

Re: Is hypostore betrouwbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-23 20:54

Ik vind de service van hypostore zowel en online heel goed en klantvriendelijk

DemiSisa

Berichten: 1025
Geregistreerd: 10-02-15

Re: Is hypostore betrouwbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-23 20:58

Volgens mij heeft de betreffende bokker alleen een account gemaakt om te kunnen klagen in dit topic :+

Hier hele goede ervaring met hypostore. Snelle levering, uitgebreid assortiment, goede service en behulpzaam. Absoluut mijn favoriete ruitershop :)

Daphne__
Berichten: 12461
Geregistreerd: 12-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-23 21:05

Hier ook alleen maar goede ervaring met Hypostore. Winkel opzich vind ik minder omdat veel achter ligt en om gevraagd moet worden, maar de service is prima..

Al vaker online besteld en ook toen ik iets kocht waar maar 1 ipv 2 stuks in de verpakking bleken te zitten, kreeg ik gewoon kosteloos een compleet setje thuisgestuurd na een telefoontje.

CalipsoLover

Berichten: 5560
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-23 21:08

Hier ook alleen maar goede ervaringen met Hypostore. Enkel nog maar besteld, 1x is er iets misgegaan met de bezorging maar ze hebben me toen heel netjes gebeld en het opgelost.

Friesfanaat

Berichten: 1341
Geregistreerd: 16-12-08
Woonplaats: Groningen

Re: Is hypostore betrouwbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-23 21:12

Ik ben mega-tevreden over de service van Hypostore. (Bijna) alles is mogelijk. Deelzendingen etc. Altijd vriendelijk en vlot reactie. Ik bestel bijna alleen maar bij Hypostore omdat ik voor service graag betaal!

T_a_m_a_r_a
Berichten: 8
Geregistreerd: 14-10-12
Woonplaats: Vianen

Re: Is hypostore betrouwbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-23 21:17

Vaak een bestelling bij geplaatst. Fijn bedrijf met goede service.

Nouvel

Berichten: 28563
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-23 21:44

Tot nu toe altijd goede service en vlotte levering

Annash
Blogger

Berichten: 26525
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-23 21:50

Moderatoropmerking:
Quote van verwijderd bericht verwijderd



Nou hier ben ik het echt helemaal niet mee eens. Ben altijd goed geholpen, zowel online als in de winkel. Mensen nemen echt de tijd. Als er wat mis is, werd het snel en top opgelost. En ik ben wel drie keer terug geweest om wederom allerlei caps te passen, en ze deden dat de derde keer met evenveel enthousiasme en kundig advies als de eerste keer.

Ook eens gehad dat een bestelde sperriem lang duurde omdat het niet op voorraad was, moeiteloos aangepast naar iets anders.

Ik shop dus bijna alleen maar bij Hypostore júist vanwege de service.

SharonIndezz
Berichten: 4693
Geregistreerd: 16-07-10
Woonplaats: 's-Hertogenbosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-23 21:59

Regelmatig besteld hier, altijd heel snel geleverd, nooit problemen

Aranel
Berichten: 20200
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-23 22:02

DemiSisa schreef:
Volgens mij heeft de betreffende bokker alleen een account gemaakt om te kunnen klagen in dit topic :+

Hier hele goede ervaring met hypostore. Snelle levering, uitgebreid assortiment, goede service en behulpzaam. Absoluut mijn favoriete ruitershop :)


... en ze bereikt het tegengestelde van wat waarschijnlijk haar doel was, namelijk nog meer mensen die hun positieve ervaringen met Hypostore delen :+

mavantos

Berichten: 3595
Geregistreerd: 14-05-08
Woonplaats: Midden-Delfland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-23 22:03

Super fijne winkel juist! Reageren snel en denken graag met je mee. Ze hebben ook altijd leuke kortingsacties.

Ladygiroc

Berichten: 5077
Geregistreerd: 08-02-07

Re: Is hypostore betrouwbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-23 22:11

Hier ook altijd tevreden over Hypostore. Zowel qua verzendtijd als de prijzen.

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-23 22:12

Hoe kinderachtig kun je zijn zeg. Nou ik heb tot nu toe ook alleen maar goede ervaringen met hypostore. Goede service en de producten worden snel geleverd.

anoukwendy

Berichten: 4503
Geregistreerd: 01-01-10
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-23 22:15

Ik wacht al 1,5 jaar op wat halsters :') wel netjes betaald

Beemsterkaas
Berichten: 188
Geregistreerd: 23-02-23

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-23 22:36

Nette en correcte service +:)+

Xritt
Berichten: 605
Geregistreerd: 21-06-15
Woonplaats: Epe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-23 22:52

Ik ben het met jullie eens. Fijn bedrijf en veel keus. Vooral de acties vind ik top :D Ik heb de laatste maanden wel meer de ervaring dat ik erg lang moet wachten op producten. Op de site staat dan “ meer dan een week levertijd”. Dat is natuurlijk erg breed. Ik heb meerdere keren gehad dat ik weken op een product moest wachten. En er zelf een paar keer achteraan moest.
Als ik ze feedback zou geven, dan zou ik graag meer duidelijkheid willen over de levertijd. Er staat soms ook “meer dan een maand levertijd”. Ik zou daar niet voor kiezen omdat ik niet zo lang kan wachten haha. Bij meer dan een week verwacht ik geen maand levertijd. Dan begint het meer op Agradi te lijken.
Verder prima bedrijf.
Laatst bijgewerkt door Xritt op 15-05-23 22:54, in het totaal 1 keer bewerkt

silvia58

Berichten: 1829
Geregistreerd: 05-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-23 22:53

Prima bedrijf !
Kom er best vaak omdat ik erg dichtbij woon.
Personeel heeft altijd alle tijd om je te helpen en deskundig advies.
Nog belangrijker is dat ze nog steeds vriendelijk blijven als ze een hele tijd met
je bezig zijn geweest en je toch nog over een aankoop na wil denken.
Goede reden dus om naar Hypostore te gaan of online te bestellen ! :) +:)+

Bielsje

Berichten: 1390
Geregistreerd: 17-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-23 23:22

anoukwendy schreef:
Ik wacht al 1,5 jaar op wat halsters :') wel netjes betaald


Hoe dan? -O-

anoukwendy

Berichten: 4503
Geregistreerd: 01-01-10
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-23 06:53

Bielsje schreef:
anoukwendy schreef:
Ik wacht al 1,5 jaar op wat halsters :') wel netjes betaald


Hoe dan? -O-


Goeie vraag :') er zijn 2 of 3 halsters geleverd en de andere 2 zullen wel niet leverbaar zijn van de fabriek uit ofzo? Ik heb geen idee. Heb er wel meerdere keren om gevraagd, soms kreeg ik snel reactie, soms kreeg ik niks en moest ik nog eens mailen of bellen.
Maar nicole stuurde me nu een berichtje en gaat het checken. Weet niet eens meer of ik het naar papa of mn zusje heb laten versturen _O-

MyWishMax

Berichten: 25310
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-23 07:13

Ik bestel tegenwoordig juist expres de meeste dingen bij Hypostore. Juist vanwege de klantenservice. Helaas zijn zij ook afhankelijk van leveranciers en kunnen daardoor de levertijden oplopen. Maar als er een alternatief is laten ze dat meteen weten, zodat je alsnog de mogelijkheid hebt om de bestelling sneller te krijgen.

Als iets op voorraad is, is het echt een enorm snelle levering. Dat redden andere winkels niet.

En heel behulpzaam via de mail, fijne kortingsacties en betaalmethoden.

Volgens mij zijn die levertijden met meer dan een week of meer dan een maand wat de leverancier aangeeft. Alleen kunnen zij dat ook nog telkens aanpassen. Mijn ene product zou idd na een week bij Hypostore binnen komen. Alleen stelde de leverancier dat telkens uit en daarom boden zij een alternatief aan als ik niet kon wachten.
Agradi zegt gewoon op voorraad en dat blijkt dan niet zo te zijn :') Of 3 tot 5 dagen wat na bestellen weken betekent.

Django_Mette

Berichten: 1373
Geregistreerd: 25-03-13
Woonplaats: Betuwe

Re: Is hypostore betrouwbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-23 07:41

Hier ook alleen maar goede ervaringen met Hypostore. Enorm goede service, tot nu toe altijd snel en vriendelijk reactie gehad. Een keer zelfs een custom kortingscode gekregen omdat de cobversie van een bepaald dekje wel in de sale was, maar de full niet en ik die bij een andere zaak wel met korting kon krijgen :j

Dusja1

Berichten: 364
Geregistreerd: 02-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-23 07:58

Hier ook goede ervaring met Hypostore! Ik moest snel een nieuwe birth alarm hebben.
Zij hadden deze toevallig in de aanbieding met 100 euro korting. Ook erg fijn dat je vvvbonnen kunt inwisselen bij ze! Die had ik nog van de kerst liggen. En zo heb ik 464,- betaald voor een nieuwe birth alarm lite! *\o/*