Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

. Maartje1990 schreef:Adwin Nooyens van te voet en te paard is erg goed al is hij niet echt richting traditioneel... http://www.tevoetentepaard.nl
Verder wbt de cursus, ik heb die zelf gedaan en doe het nu ook zelf bijhouden maar laat mijn werk minstens 1 keer per jaar chrcken en zeker in het begin zou je dit ook vaker kunnen laten doen.
Moos99 schreef:Maartje1990 schreef:Adwin Nooyens van te voet en te paard is erg goed al is hij niet echt richting traditioneel... http://www.tevoetentepaard.nl
Verder wbt de cursus, ik heb die zelf gedaan en doe het nu ook zelf bijhouden maar laat mijn werk minstens 1 keer per jaar chrcken en zeker in het begin zou je dit ook vaker kunnen laten doen.
En hierbij hoef je niet zelf aan de gang? Hij kan gewoon komen en het voor je doen?
ik heb hem aan het werk gezien en doet echt netjes werk en legt ook prettig uit. MissBambi schreef:Fred van de heuvel is een medisch hoefsmid met erg goede kijk op de stand van de hoeven en zijn voorkeur gaat voor blootsvoets! Erg vriendelijke man en legt zeer goed uit wat hij doet en waarom. Hij is tevens erg vriendelijk en goed met de paarden. Voor zijn telefoonnummer mag je een pb sturen
Moos99 schreef:MissBambi schreef:Fred van de heuvel is een medisch hoefsmid met erg goede kijk op de stand van de hoeven en zijn voorkeur gaat voor blootsvoets! Erg vriendelijke man en legt zeer goed uit wat hij doet en waarom. Hij is tevens erg vriendelijk en goed met de paarden. Voor zijn telefoonnummer mag je een pb sturen
Klopt het dat er online niks te vinden is over hem? Ik vind wel een Fred van den Heuvel uit Oirschot. Wat bedoel je precies met medisch hoefsmid?
hij werkt samen met paardenpraktijk sweenslag. Hij heeft een paar weken geleden mijn paard voor een dunne zool onder behandeling genomen, hij was met een week zichtbaar minder gevoelig helaas de behandeling niet af kunnen maken omdat paard koliek kreeg en overleed aan een maag of darmruptuur. Moos99 schreef:MissBambi schreef:Fred van de heuvel is een medisch hoefsmid met erg goede kijk op de stand van de hoeven en zijn voorkeur gaat voor blootsvoets! Erg vriendelijke man en legt zeer goed uit wat hij doet en waarom. Hij is tevens erg vriendelijk en goed met de paarden. Voor zijn telefoonnummer mag je een pb sturen
Klopt het dat er online niks te vinden is over hem? Ik vind wel een Fred van den Heuvel uit Oirschot. Wat bedoel je precies met medisch hoefsmid?