Eigenlijk zegt de titel het al. Ben benieuwd of er nog andere tinkereigenaren zijn die hun tinker daar gekocht hebben. Ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ze hebben namelijk ook een omruilgarantie als de tinker niet goed bevalt.
Bedankt voor je reactie. Ze hebben verschillende maten. Ze hadden er laatst eentje van 1.58m. Aanbod wisselt geregeld. Ik zocht een wat kleinere (1.45-1.50 m)
Mager en idd suf. We hebben er eentje gekocht in juni. Begint nu pas wat goed van vorm te worden en gezond.
Had hen gemaild over een probleem en geen reactie terug. Dat valt me dan gewoon erg tegen.
mimeil
Geplaatst: 14-11-15 21:45
Ja dat is idd wel vreemd als ze niet antwoorden.. ik zou ze gewoon bellen als er iets is, dan krijg je ze vast wel te pakken; ) ja ze waren mager en suffig.. fijn dat je tinker een goede vorm begint te krijgen. Zat er een gezondheidszorg rapport bij toen je de tinker kocht?
Gezondheidszorgrapport? Nee gewoon een eenvoudig papieren paspoortje. Ze was niet eens geënt. Blijkbaar lage importeisen?
Brou_1976
Geplaatst: 13-12-15 21:24
Hallo onze tinker Goldie komt bij Kuipers vandaan. Super beestje! Rond,goed gevoed,keurig op de ijzers. Voorwaarts en nuchter, absoluut niet suf. Heb voor en ook nu na de koop nog makkelijk contact via de app. Geen problemen,alleen super blije dochters!
Wauw dan hebben jullie echt mazzel gehad! Zo zouden ze hen allemaal mogen afleveren. Op ijzers? Dat heb ik daar bij nog geen een gezien. Ook goed ingereden?
Wij zijn echt heel blij met hem. Geen typische tinker,niet bont en lomp. Hij kent zijn gangen en leert snel! Mijn dochters zijn 9 en 10 en vertrouwen hem 100%
volgens mij heb ik hem paar maanden terug wel op mp zien staan. tinker-look-a-like. Voskleur
Brou_1976
Geplaatst: 14-12-15 12:01
Hallo allemaal! Ik heb ook een Tinker gekocht bij stal Kuijpers' mijn Tinker heet Goldie. Maar hij doet steeds zijn hoofd omhoog. Wat nu? Wij dachten zoiets van een martingaal. Wil iemand even antwoorden als jullie iets weten hier van?