Ik ben aan het rondkijken naar mogelijkheden om mijn paard naar (omgeving van ) Zwolle te verhuizen.
Ik ben er inmiddels wel achter dat 24/7 buiten met mogelijkheid om in het bos te rijden geen optie is in Zwolle, dus zoek ik naar iets in de buurt, bijv. Heerde, Wapenveld, Hattem.
Wie kent een pensionstal of een particulier die het volgende aanbiedt?
- 24/7 met schuilstal. De paarden moeten in de winter wel droog kunnen staan. - uitrijmogelijkheid in het bos. - bij voorkeur onbeperkt hooi. Het liefst biologisch hooi. - ik bepaal het liefst zelf welk en hoeveel krachtvoer mijn paard krijgt. - een rijbak zou fijn zijn, maar hoeft niet per se. - zelf meehelpen in de verzorging van de paarden vind ik geen probleem.
Stalling waarbij paarden alleen 's nachts op stal moeten, vind ik ook geen optie. Een hit-actief stal zou ook prima kunnen, maar ook die heb ik nog niet gevonden in deze omgeving.
Leg uit Ik kan me niet voorstellen dat hooi uit iets anders zou kunnen bestaan dan gras.
Shana1996
Geplaatst: 10-05-16 09:48
Hooi is pas biologisch als het niet bespoten is met pesticiden en niet bemest is met kunstmest. Het moet natuurlijk/organisch bemest worden of niet bemest... Dan spreek je pas van biologisch