Pension- / springstal omg. Beverwijk-Heemskerk

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sedaru

Pension- / springstal omg. Beverwijk-Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-15 10:53

Aangezien de topics voor stalling in deze omgeving grotendeels verouderd zijn en ik toch ook nog wel een aantal aanvullende eisen heb, heb ik dit nieuwe topic geopend in de hoop om op korte termijn (noodzakelijk binnen 2 a 3 maanden) goede stalling te vinden :)

Ik ben op zoek naar een (professionele) pensionstal voor mijn 3,5 jr. oude springpaard die momenteel zadelmak gemaakt wordt. Het zoekgebied bedraagt max. een klein half uurtje rijden, dus ongeveer de hoek Alkmaar-Haarlem-Zaandam gok ik? Qua faciliteiten heb ik niet een norm eisenpakket maar naast standaardfaciliteiten moet een aantal uurtjes weidegang per dag wel tot de mogelijkheden behoren. Het zou een ontzettende pre zijn wanneer het een springgerichte stal betreft gezien ik zelf graag weer springwedstrijden wil gaan rijden.

Kort samengevat:
Ruime box
Goede/ruime rijbak
Poetsplaats
Weidegang (min. enkele uurtjes)
(Hindernismateriaal)

Budget: nader te bepalen (relatief ruim)

Cardy

Re: Pension- / springstal omg. Beverwijk-Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 10:57

Hoi Sedaru, ik woon zelf in Beverwijk en een van de verouderde topics die je waarschijnlijk hebt gevonden was de mijne. Heb je zelf al op marktplaats gekeken?
Er is sinds kort een super de luxe stal in, ik dacht, Heemskerk geopend, zij adverteren ook op marktplaats.

Ik sta momenteel in Haarlem, omdat ik in Beverwijk en omstreken niet de geschikte stal voor mijn paarden kon vinden. Voordat ik allemaal stallen op ga noemen, welke stallen heb je al bekeken?

Sedaru

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-15 11:57

Bedankt voor je snelle reactie Cardy.

Ik zoek absoluut geen manege zoals bijv. de Schimmelkroft en Manege Heemskerk.

Voor mijn gevoel heb ik het gebruikelijke rijtje bekeken, dus o.a. Baltus, De Ruyter, Winter, Eureka, Kuijs, Cobra.

Waarbij de laatste mij momenteel het meest aanspreekt, maar er moet naar mijn idee meer te vinden zijn. Een stal als Van Buggenum ziet er goed uit maar is dressuur/africhtingsgericht.

Marktplaats ga ik zeker even bekijken. Het probleem is dat ik onbekend ben in de paardenwereld in Noord-Holland dus niet zo goed weet waar ik moet beginnen.

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 12:05

Snap ik helemaal! Ik zal je anders even een aantal doorsturen via pb (mogen geen advertenties bespreken via het topic), met wat tips. Ga gelijk even kijken voor je.

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 15:19

Voorheen van Tunen in Heemskerk heeft veel hindernis materiaal en een paar springgerichte klanten, voldoet volgens mij wel aan jouw eisenlijstje.
Ik weet alleen niet of ze plek hebben.

Anders, wat verder weg Marcel Beukers in Waarland.

Sedaru

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-15 17:46

ingvdh schreef:
Voorheen van Tunen in Heemskerk heeft veel hindernis materiaal en een paar springgerichte klanten, voldoet volgens mij wel aan jouw eisenlijstje.
Ik weet alleen niet of ze plek hebben.

Anders, wat verder weg Marcel Beukers in Waarland.

Van Tunen, is dat nu pensionstal Baltus?

Marcel Beukers heb ik gezien idd en is qua stal zeker een mogelijkheid, hoopte alleen dichterbij nog iets te vinden.

PS. Toevoeging aan de openingspost, ik ben op zoek naar een stal obv volpension.

Cheminee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 18:00

Mark Mul in Heerhugowaard!

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 18:38

van Tunen is geen Baltus, van Tunen is gelegen naast voetbalvereniging ADO20 aan de Oosterweg in Heemskerk. Dit is weer vlakbij de Schimmelkroft.

Baltus is in Castricum naast manege Reuring op Stal, maar die heeft weinig springmateriaal en geen actieve springruiters op stal. Voldoet voor de rest wel aan de eisen.

Sedaru

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-15 11:30

ingvdh schreef:
van Tunen is geen Baltus, van Tunen is gelegen naast voetbalvereniging ADO20 aan de Oosterweg in Heemskerk. Dit is weer vlakbij de Schimmelkroft.

Baltus is in Castricum naast manege Reuring op Stal, maar die heeft weinig springmateriaal en geen actieve springruiters op stal. Voldoet voor de rest wel aan de eisen.

Klinkt goed, dankjewel!

knijntje06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 21:18

Sedaru heb je al een goede spring gerichte stal gevonden?

Sedaru

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-16 08:23

:j Marcel Beukers in Waarland