Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Dees schreef:Heb dat recent hier bij een lokale dierenarts laten doen. Kostte me iets van 450 euro.
Lokale dierenarts beschikte over operatieruimte in eigen praktijk. Iedere kliniek was heel veel duurder.
Was trouwens voor een groot paard. Een shetje zal makkelijker zijn maar reken er maar niet op dat het goedkoper gaat worden. Het blijft een grote ingreep.
eilleen333 schreef:Een regio is ook wel makkelijk. Als je het hele land door moet omdat het een paar tientjes scheelt dan is dat niet handig. Ten eerste wil je niet zo'n lange rit maken met een dier dat net geopereerd is en ten tweede ben je het verschil in prijs dan alweer kwijt aan benzine.
Lil_shorty schreef:eilleen333 schreef:Een regio is ook wel makkelijk. Als je het hele land door moet omdat het een paar tientjes scheelt dan is dat niet handig. Ten eerste wil je niet zo'n lange rit maken met een dier dat net geopereerd is en ten tweede ben je het verschil in prijs dan alweer kwijt aan benzine.
het scheelt 500 euro en anders moet ik naar utrecht is voor mij ook 1,5 uur rijden
Alvaron schreef:Je kunt ook Bert Bokhorst proberen van http://www.veterinair-paardencentrum.nl/ in Kootwijkerbroek